مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: همزمان با پایان برنامه ها و دروس رسمی مدارس 350 نفر از دانش آموزان ممتاز مقاطع مختلف که در طول سال تحصیلی حائز رتبه های برتر در زمینه های آموزشی، پرورشی، ورزشی و قرآنی شده اند، به اردوهای برون استانی اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۳۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 16 May 2016
مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان  آبدانان گفت: همزمان با پایان برنامه ها و دروس رسمی مدارس 350 نفر از دانش آموزان ممتاز مقاطع مختلف که در طول سال تحصیلی حائز رتبه های برتر در زمینه های آموزشی، پرورشی، ورزشی و قرآنی شده اند، به اردوهای برون استانی اعزام می شوند.


به گزارش تابناک ایلام
؛صفر رحمانی پور اظهار کرد: امتحانات پایان ترم تمامی مدارس این شهرستان از هفته گذشته آغاز شده و تا اواخر خردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان افزود: پایان برنامه های آموزشی سال تحصیلی به هیچ عنوان به معنای خاتمه دادن فعالیت های تربیتی، تفریحی، آموزشی و ورزشی دانش آموزان نخواهد بود.

مسئول اداره آموزش و پرورش آبدانان تاکید کرد: همزمان با پایان برنامه ها و دروس رسمی مدارس 350 نفر از دانش آموزان ممتاز مقاطع مختلف که در طول سال تحصیلی حائز رتبه های برتر در زمینه های آموزشی، پرورشی، ورزشی و قرآنی شده اند، به اردوهای برون استانی اعزام می شوند.

وی تعداد دانش آموزان شهرستان آبدانان را 9 هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی 95 - 94 موفق به کسب 150 عنوان ورزشی، قرآنی، سرود، نمایش، هنری و عقاید و اطلاعات عمومی در سطح استان ایلام شده اند.

یک هزار و 300 نفر کادر آموزشی و اداری در شهرستان آبدانان فرایند آموزش و پرورش دانش اموزان را بر عهده دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار