مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام از مصرف ماهانه 2 میلیون متر مکعب گاز در جایگاه های عرضه سی ان جی این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 16 May 2016
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام از مصرف ماهانه 2 میلیون متر مکعب گاز در جایگاه های عرضه سی ان جی این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ، علی اصغر چاغروندی روز یکشنبه در بازدید از جایگاه سی ان جایگاه سی ان جی دهلران و نشست بررسی مشکلات این جایگاه گفت: این میزان گاز ماهانه از طریق 19 جایگاه در استان توزیع می شود.
وی افزود: در این جایگاه ها 2 میلیون متر مکعب گاز جانشین 20 درصد مصرف بنزین خودروها شده است که با توجه به در دست احداث بودن سه جایگاه دهلران، سیروان و آبدانان این میزان تا 30 درصد نیز در آینده افزایش می یابد.
چاغروندی تاکید کرد: ظرف 20 روز آینده جایگاه سی ان جی دهلران به عنوان بیستمین جایگاه سی ان جی استان ایلام راه اندازی می شود و عرضه سوخت خودروها در آن آغاز می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام مشکل انشعاب برق جایگاه سی ان جی دهلران را یادآور شد و گفت: در نشستی با حضور فرماندار این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای حل آن اتخاذ شد.
چاغروندی تامین و پرداخت مابه تفاوت هزینه انشعاب برق این جایگاه را از مشکلات آن اعلام کرد و افزود: سال 90 هزینه ای بابت حق انشعاب این جایگاه پرداخت شد که هم اکنون شرکت برق، اعلام کرده باید مبالغ دیگری به عنوان ما به تفاوت بپردازیم که شرکت ملی با این موضوع از نظر حقوقی مشکل دارد اما با تدابیر و راهکارهایی در صدد حل مشکل برای راه اندازی این جایگاه هستیم.
وی با اشاره به هزینه 20 میلیارد ریالی برای احداث جایگاه سی ان جی دهلران ابراز امیدواری کرد ظرف 20 روز آینده با نصب انشعاب برق، جایگاه راه اندازی شود.
فرماندار دهلران نیز در این نشست گفت: با توجه به بهره مندی شهر دهلران از نعمت گاز و از طرفی نیاز شهرستان به این جایگاه باید تلاش شود هر چه سریعتر مشکلات جایگاه رفع و شاهد راه اندازی آن برای استفاده مردم باشیم.
امیدعلی سبزی بر ضرورت برق رسانی به این جایگاه تاکید کرد و افزود: با رایزنی و بررسی ها این مشکل نیز مرتفع شده و به زودی شاهد برق رسانی به این جایگاه خواهیم بود.
فرماندار دهلران از اداره گاز شهرستان خواست پیگیری لازم در خصوص تامین گاز جایگاه و رفع مشکلات موجود را در دستور کار داشته باشد./م



منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار