مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: بیش از 50 هزار مشترک در شهرستان ایلام از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۲۳۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 16 May 2016

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: بیش از 50 هزار مشترک در شهرستان ایلام از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

به گزارش تابناک ایلام،مهندس «داراب بیرانوندی» اظهار کرد:خدمات مطلوب و رضایتمندی مردم از اهداف اصلی و وظایف ذاتی این شرکت است.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و استفاده شهروندان از کولرهای آبی و اینکه نیاز به آب بیشتر خواهد شد، افزود: برای رفع نیاز مردم علاوه بر افزایش ظرفیت پمپاژ آب به شبکه توزیع، همکاری مردم در امر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف شهروندان ضروری است.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری ایلام اضافه کرد: 54 هزار مشترک در سطح شهرستان ایلام در بحش آب و فاضلاب از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

بیرانوندی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما، باید با برنامه‌ریزی و نظارت بر ساخت و سازها و انشعابات پر مصرف، پایش انشعابات، کاهش هدر رفت آب و بررسی تأسیسات توزیع آب، از هر گونه مشکل احتمالی جهت تأمین و توزیع آب جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بدون وقفه به مردم از اهداف اصلی شرکت است.

وی در خصوص تعداد انشعاب‌‎های غیرمجاز شناسایی شده در سطح شهر ایلام یادآور شد: تعداد 845 فقره انشعاب غیرمجار در سطح شهر شناسایی شده که البته در حاشیه شهر ایلام این تعداد انشعابات غیرمجاز بیشتر هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان عنوان کرد: سال گذشته با تلاش واحد روابط عمومی نسبت به تهیه و پخش برنامه‌های متنوع هم از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام و هم سایر رسانه‌های جمعی، شاهد کاهش یک متر مکعب مصرف آب به ازا هر مشترک در ماه بودیم.

بیرانوندی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 2 هزار و 47 انشعال خانگی در سطح شهرستان ایلام واگذار شد، گفت: در این مدت تعداد یک انشعاب صنعتی و 467 انشعاب تجاری و سایر موارد نیز واگذار شد.

وی با تاکید بر اینکه کولرهای آبی در هر شبانه روز بیش از ۳۰۰ لیتر آب مصرف می کنند اظهار کرد: خود این آمارها نشان دهنده رشد مصرف آب در فصل تابستان دارد که مردم باید در این زمینه صرفه‌جویی و همکاری لازم را داشته باشند./م



منبع:ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار