اگر می‌خواهید بدنتان را پاکسازی کنید، لازم نیست که به سونا بروید و رژیم خود را تغییر دهید فقط کافی است قسمت ضخیم پیاز را جدا کنید، آن‌ها را در کف پا گذاشته و همیشه جوراب بپوشید. البته، هیچ کس انتظار ندارد که این گونه در خیابان راه بروید بلکه شب این کار را انجام دهید.
کد خبر: ۲۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 16 May 2016
هرچند هر کسی به کانال های انرژی و طب چینی اعتقادی ندارند، حقیقت این است ک که همه به طور مستقیم به سیستم عصبی متصل هستند و همه این مورد را باور دارند در پا حدود ۷۰۰۰ عصب (کانالهای انرژی) وجود دارد که به طور مستقیم به اندام‌های داخلی متصل هستند. این بسیار مهم است، ولی اغلب نادیده گرفته می‌شود چون ما در تمام طول روز کفش می‌پوشیم، به همین دلیل، راه رفتن روی یک ساحل شنی بدون کفش بسیار ایده آل است.
 
هر شب داخل جورابتان پیاز بگذارید! 

و یکی از بهترین شیوه‌ها برای دریافت مسیر عصبی در سراسر بدن پیاز است. اگر می‌خواهید بدنتان را پاکسازی کنید، لازم نیست که به سونا بروید و رژیم خود را تغییر دهید فقط کافی است قسمت ضخیم پیاز را جدا کنید، آن‌ها را در کف پا گذاشته و همیشه جوراب بپوشید. البته، هیچ کس انتظار ندارد که این گونه در خیابان راه بروید بلکه شب این کار را انجام دهید.

همانطوریکه می‌دانیم پیاز پوست را پاک کرده، میکروب‌ها و باکتری‌ها را می‌کشد، و اسید فسفریک موجود در آنکه باعث ریزش آب از چشم می‌شود وقتی وارد جریان خون می‌شود منفعتهای بسیار زیادی دارد. از طریق پایانه‌های عصبی در پا به جریان خون وارد شده و این اسید اندام‌ها و خون را پاک کرده و میکروب‌ها و باکتری‌ها را می‌کشد.

پیاز نه تنها به پاک کردن بدن، کمک می‌کند بلکه هوا را هم تمیز می‌کند؛ هرچند بوی ناخوشایند دارد، در انگلستان برای تمیز کردن هوا او برای جلوگیری از گسترش عفونت از پیاز استفاده می‌شود.

مزایای سم زدایی چیست؟

۱) تصفیه خون

۲) باکتری‌ها، میکروب‌ها و عوامل بیماری زا را می‌کشد

۳) هوای پاک

افکار نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار