مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملکشاهی گفت: استفاده بیش از حد ابزارها و فضاهابی مجازی به عنوان نوعی اعتیاد تلقی شده و آسیب زا است.
کد خبر: ۲۳۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 15 May 2016

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملکشاهی گفت: استفاده بیش از حد ابزارها و فضاهابی مجازی به عنوان نوعی اعتیاد تلقی شده و آسیب زا است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سلطانعلی ناظری روز یکشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی در ملکشاهی افزود: امروزه با گسترش فناوری های جدید علیرغم فرصت ها، تهدیدات جدی نیز برای نسل جوان نیز بدنبال دارد که نیازمند توجه جدی و نظارت موثر است.
وی استفاده نامعقول و بیش از حد از فضای مجازی، اینترنت و ماهواره را زمینه نوعی اعتیاد مدرن ارزیابی کرد که بستر ناهنجاری های اجتماعی را فراهم می کند.
مدیر تبلیغات اسلامی ملکشاهی تاکید کرد: تقویت نهاد خانواده به عنوان اصلی ترین و محوری ترین پایگاه اجتماعی نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا می کند چون خانواده، اصلی ترین و محوری ترین پایگاه اجتماعی است که نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه دارد.
یک روانشناس و استاد دانشگاه نیز در این همایش گفت: اغلب ناهنجاری های اجتماعی شناخته شده در استان ایلام ریشه در اعتیاد دارد که توجه جدی مسئولان به این امر مهم یک ضرورت است.
فتح اله محمدیان با بیان اینکه اعتیاد و دیگر ناهنجاری های اجتماعی پیامدهای نامطلوبی برای جامعه بدنبال دارد، تاکید کرد: همه افراد جامعه باید در پیشگیری از اعتیاد احساس مسئولیت کنند.
در این همایش از تعدادی فعالان امر پیشگیری از اعتیاد و دیگر ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان ملکشاهی تقدیر شد.
همچنین با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نمایشگاه عکس با موضوع نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی نیز به مدت یک هفته در شهر ارکواز گشایش یافت.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار