رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت:توسعه کانون های فرهنگی این شهرستان نیازمندتخصیص اعتبار می باشد.
کد خبر: ۲۳۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 15 May 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت:توسعه کانون های فرهنگی این شهرستان نیازمندتخصیص اعتبار می باشد.


به گزارش تابناک ایلام
؛علی صحرایی اظهار کرد: هم اکنون 2 نماینده انجمن های فرهنگی و هنری در رشته های شعر و ادب، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، قرآن و نهج البلاغه، نمایش و موسیقی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی افزود: سال گذشته 86 برنامه اجرایی در حوزه های مختلف از جمله شعر، هنرهای تجسمی، قرآن ونهج البلاغه و غیره اجرا شده است.

صحرایی به 2 جشنواره برگزار شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته 2 برنامه کلان در این شهرستان اجرا شده است که شامل دومین جشنواره منطقه ای شعر کردی کودک و نوجوان تحت عنوان منال ملیچگ و دومین جشنواره تئاتر کوتاه استان ایلام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان در خصوص برنامه های پیشنهادی امسال این شهرستان تاکید کرد: پیشنهادها و ارائه راهکارها به‌ منظور تقویت کانون‌ها و افزایش سطح ارتقای کارایی آنها که می‌تواند زمینه خوبی برای توسعه فعالیت کانون‌های تخصصی فراهم کند به استان ابلاغ شده اما هنوز به تصویب نرسیده است.

وی یادآور شد: کانون‌های تخصصی یک ظرفیت و پتانسیل خوب ایجاد کرده که نیازمند تعامل و همکاری این کانون‌ها با سایر کانون‌ها و معرفی خدمات آنها است که باید مسئولان در این زمینه بیش از گذشته تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت:برای توسعه فعالیت این کانون‌ها به تسهیلات نیاز است و امیدواریم با تخصیص این اعتبارها بتوانیم فعالیت این کانون ها و مراکز فرهنگی را توسعه و گسترش دهیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار