رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه یکی از شهروندان ایلام در فضای سایبر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 15 May 2016
 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه یکی از شهروندان ایلام در فضای سایبر خبر داد.

 به گزارش تابناک ایلام از پایگاه خبری پلیس، سرگرد "علی عباسی کسانی" گفت: فردی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی و ارسال پیامک های تهدید آمیز برای وی کرده است.
پس از اظهارات شاکیه و با هماهنگی مقام قضایی موضوع توسط پلیس فتا بررسی و مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی تاکید کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه اش را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکیه و انتقام جویی اعلام کرد. 
سرگرد کسانی به شهروندان توصیه کرد فضای سایبر را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی و کینه توزی انتخاب نکنند چرا که انتشار هر گونه فایل، عکس و نوشته در این فضا به سرعت فراگیر شده و ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای افراد به همراه داشته باشد.
وی اضافه کرد: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار