رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد و یا توقف وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ممنوع و در صورت مشاهده برابر مقررات رفتار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 14 May 2016

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد و یا توقف وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ممنوع و در صورت مشاهده برابر مقررات رفتار خواهد شد.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ «نورالله خادم»اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی کمربندی شرقی و شمالی شهر و همچنین راه‌اندازی پارکینگ مناسب خودروهای سنگین، تردد و یا توقف هر نوع وسیله نقلیه سنگین در سطح معابر شهری ممنوع و در صورت مشاهده برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: توقف این‌گونه وسايل به دلیل آلودگی‌های زیست‌محیطی و صوتي در معابر شهري ممنوع و عوامل پليس راهنمايي و رانندگي ايلام به‌ طور مداوم در گشت‌های كنترلي خود نسبت به برخورد قانوني اقدام می‌کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ خودروهای سنگین واقع در میدان قرآن افزود: پارکینگ بزرگ وسایل نقلیه واقع در بلوار خلیج‌فارس مجهز به دوربین‌های مداربسته و همچنین پارکینگ تانکرهای سوخت در بلوار بهشتی ، شایسته است رانندگان وسایل نقلیه سنگین جهت توقف به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه و از توقف وسایل نقلیه خود در سطح شهر جدا خودداری کنید.

 

وی اضافه کرد: برابر بند 2140 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی عبور و یا توقف وسایل نقلیه باربری سنگین و اتوبوس‌های برون‌شهری در معابر شهری ممنوع و مبلغ 200 هزار ریال جریمه در پی خواهد داشت.

 

خادم ابراز ري كرد: با سازوکار مناسب از سوي متوليان دخيل در امر ترافيك و راه‌اندازی کامل کنارگذر شمالي و پارکینگ‌های بیشتر براي خودروهاي سنگين شاهد ورود و یا توقف وسايل نقليه سنگين به داخل شهر نباشيم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار