معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ایلام گفت:سوم خرداد بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۲۲۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 14 May 2016
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ایلام گفت:سوم خرداد بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش تابناک ایلام
؛مجید کاکی روز شنبه در نشست هماهنگی مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: اینک حرکت های انقلابی و بیداری ملت ها از انقلاب اسلامی که از مکتب اهل بیت(ع) تاسی گرفته، نشات می گیرد.

وی افزود: عزت، اقتدار، آزادی و استقلال و تمام موفقیت‌های انقلاب و نظام مرهون مجاهدت‌ های امام راحل است و باید یاد و نام این امام عظیم‌الشان را گرامی بداریم.

کاکی با تاکید بر لزوم تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم، خواستار همکاری سازمان ها و ارگان ها با کمیته های ستاد ارتحال شد.

وی تاکید کرد: یک هزار نفر از مردم شهرستان ایلام برای شرکت در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر آن حضرت در قالب کاروان مشرف خواهند شد.

کاکی با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر مردم در برگزاری ویژه برنامه های این ایام گفت: همه ما در حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب و امام راحل(ره) به نسل آینده مسئول هستیم و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنیم.

معاون فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز فتح خرمشهر یادآور شد: این ایام یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان با برگزاری آیین هایی حماسه سوم خرداد را گرامیداشت و در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، از خود گذشتگی و انتقال آن به نسل جوان تلاش کرد.

کاکی اضافه کرد: سوم خرداد بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و آحاد مردم باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین های این روز تاریخی مشارکت کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار