درگفتگو با تابناک ایلام مطرح شد:
منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سفر پرهزینه وغیرمرتبط مدیرکل اموراقتصادی ودارایی استان ایلام به خارج ازکشورگفت:درحالیکه استان ایلام از لحاظ فقر در رتبه دوم کشوری قراردارد سفرغیرمرتبط مدیرکل با بودجه بیت المال چه توجیهی می تواند داشته باشد؟
کد خبر: ۲۲۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 12 May 2016
منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سفر پرهزینه وغیرمرتبط مدیرکل اموراقتصادی ودارایی استان ایلام به خارج ازکشورگفت:درحالیکه استان ایلام  از لحاظ فقر در رتبه دوم کشوری قراردارد سفرغیرمرتبط مدیرکل با هزینه بیت المال چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

جلال میرزایی در گفتگو با تابناک ایلام اظهارداشت: درنشست اخیر منتخبین ملت درتهران ،وزیرکارواموراجتماعی در گزارشی از وضعیت فقر درکشور اعلام داشت که استان ایلام از لحاظ فقر شهری بعداز سیستان وبلوچستان در رتبه دوم کشوری قراردارد.

منتخب مردم ایلام با اشاره به وضعیت فقر ومشکلات اقتصادی دراستان ایلام ولزوم توجه مدیران به این مقوله خاطرنشان کرد: حال با وضعیت اسفباری که از نظر فقر ومشکلات اقتصادی بر مردم استان ایلام تحمیل شده است لازم است که مدیران به جای پرداختن به امورات غیرمرتبط ،موضوع معیشت وفقر زدایی دراستان ایلام را دردستور کار جدی قراردهند

جلال میرزایی افزود: با وجود حاکم بودن وضعیت نامناسب اقتصادی بر استان ایلام ،برای این حقیر جای سوال است که چرا مدیرکل اقتصادی ودارایی استان ایلام به جای پرداختن به امور مرتبط با حوزه کاریش،با بودجه بیت المال عازم سفری غیرمرتبط به کشور هلند می شود؟

میرزایی درپایان لزوم ارائه توضیح از سوی این مدیر استانی را خاطرنشان کرد وافزود:انتظار می رود این مقام مسئول استانی در خصوص اهداف این سفر ،ارتباط آن با حوزه کاری اش و محل تامین هزینه های این سفر برای افکار عمومی توضیح دهند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
با سلام این افتخار استان ایلام هست که مدیر اقتصاد ودارائی در بین 31استان مدیرش همراه هیات وزارت دارائی به کشور هلند ماموریت می روند ونحوه پرداخت ماموریت با تصویب هیات دولت می باشد ومحل ان وزارت دارائی هست نه استان واقای نماینده این چنین مذیر کل باعث افتخار استان وحوزه انتخابیه جنابعالی می باشد
ايلامي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
احسنت بر دكتر ميرزايي اين شروع خوبيست براي اين نماينده مردمي
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
سفر هلند به جز هزینه بیت المال چه افتخاری ممکن در پیش داشته باشد!!!!!!!درود بر دکتر میرزایی که چنین نکته سنج است...ضمنا در سالی که به گفته اقا اقتصادی مقاومت را باید پیش گرفت این برنامه ها هیچ گونه توجیحی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
مدير سايت تابناك لطفا مطالب ساير را در گروه هم قرار بده
به نظر من دكتر نبايد زود اينجور برداشتي داشته باشن
دكتر سايه ميري تنها مدير كل كشور مي باشن كه دكتري دارن و دكتري اقتصاد و از طرف خود وزارت به اين كنفرانس اقتصادي دعوت شدن چون به زبان انگليسي تسلط دارن و در ضمن سفير هلند بچه ايلام مي باشن و با معاون ريس جمهور به اين سفر اقتصادي دعوت شدن مايه افتخار استان ما است كه ايلام به سرمايه گذاران هلندي بشناسانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
درود بردكترميرزايي،حقيقتا ضروريست تمام سفرهاي خارجي مديران بلحاظ هزينه و نتايج در سطح ملي رصد و بررسي شود كه متاسفانه تاكنون براي كشور نتايجي دربر نداشته است.
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
میشه از اقای دکتر میرزایی بفرمایند مگه هزینه سفر چقدر بوده که باعث فقر بیشتر استان شده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
دكتر سايه ميري تنها دكتري در بين مدير كل اقتصاد كشور وواقعا براي نماينده خوب نيست نسنجيده عمل كند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
جناب دکتر میرزایی اصلا در جریان این سفر نیستند‌‌‌‌‌.... مدیرکل امور اقتصاد و دارایی برای تفریح نرفتند ماموریت دارن.... در ضمن جناب دکتر میرزایی به جای موضع گیری نا درست در این موضوع اول کمی کسب اطلاعات می کردند بد نبود..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
با توجه به انتشار مطلبى از قول دكتر جلال ميرزايى خطاب به آقاى سايه ميرى مديركل امور اقتصاد استان ايلام،لذا ايلاميان موظف به درج جوابيه از طرف دكتر سايه ميرى ميباشد.
متن زير از طرف نزديكان ايشان براى ما ارسال شده است:
سلام و شب بخیر؛حدودا یک ماه پیش در وزارت اقتصاد سمینار سرمایه گذاری خارجی با حضور سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف و همچنین مدیران کل امور اقتصادی استانها شکل گرفت و در همان سمینار تنها کسی جسورانه و علمی فرصتهای سرمایه گذاری استانشو معرفی کرد فقط و فقط آقای دکتر سایه میری بودند و این موضوع مدیران ستادی و سرمایه گذاران خارجی را وادار به تحسین آقای دکتر نمود، بر اساس خروجی آن جلسه و پشت بند آن تصمیمات وزارتخانه چنین شد که از بین تمامی استانها، استان ایلام و یکی دو استان دیگه انتخاب شدند تا همراه معاونت سرمایه گذاری وزارت متبوع جهت مذاکرات و توافقات سرمایه گذاری به ماموریت خارج از کشور سفر کنند، اما نکته مهم اینجاست که این سفر حتما انجام میشد به مانند سنوات گذشته دور که هیچ گاه استان ایلام شانس حضور در این ماموریتها را نداشته اند و البته تمامی بودجه و هزینه سفر از محل بودجه ملی و سهم وزارت اقتصاد و تاکید میکنم از محل بودجه ماموریتهای خارجی انجام شده( توضیح اینکه بموجب ضوابط اجرایی بودجه، هر اعتباری یا ردیف بودجه ای بایستی در محل خود هزینه شود و لاغیر چراکه به موجب ماده 92 قانون محاسبات عمومی در هر کجا هزینه شود، تعهد مازاد بر اعتبار رخ داده و خلاف قانون است و جزء وظایف نظارتی غیر مستقیم مجلس است که توسط دیوان محاسبات عمومی شکل میگیرد) پس این اعتبار بر اساس قانون تعیین شده و محل اشکال نیست و البته ربطی به بودجه استان ایلام و خاصه اداره کل امور اقتصادی استان ندارد، ضمنا براساس اطلاعات بدست آمده سفرای کشورهای هلند و ایتالیا ایلامی هستند و این خودش یک فرصت است یک گام جلوتر از نقطه قوت، از طرفی از سلسله وظایف و رسالات وزارت متبوع و به تبع ادارات کل بهبود وضعیت اقتصادیست، یعنی تدوین گر سیاستهای اقتصادی و مالی وزارت متبوع میباشد، ان شاءالله همانطوری که بنده به رهآورد سفر خوشبین هستم این سفر مقدمه بهبود وضعیت کسب و کار و رونق اقتصادی استانمان خواهد بود.

https://telegram.me/joinchat/A2Cv0TviNVrEnJ5-AWfO-A
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
با سلام
به نظر من دکتر میرزایی خوب موضع گرفتند و به وعده ها شون عمل کردند
جناب دکتر سایه میری از وقتی مدیر کل شدند به قول دوستان تنها مدیر مل دارای مدرک دکتری هست چه گلی به سر ایلام زدند حالا به یفر خارج به کشور بزنند .
در ضمن مدیریت به مدرک نیست چرا اینقد فقط مدرکشو میکید لطفا از عملکردش هم بگید .
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
جناب سایه میری تنها مدیری هستن که قبیله ای فکر مبکند. و کارکنان دارایی شانش این داشتن که تنها پنج نفر از. اقوام وذوستایی چشم کبود. در دارایی شاغل هستن.
دانشجو دكتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
واقعا متاسفم واسه نماينده كه نسنجيده قضاوت مي كند
دكتر سايه ميري از اساتيد خوب استان هست
واقعا استادي مثل دكتر سايه ميري حيف هست اينجور راجع بهش قضاوت كنه اينه درد مردم استانمان مواقعي كه منتخب مردم اينجور برداشتي دارن
در پايان از مدير محترم سايت تابناك مي خوام واقعا پيام در سايت درج كنه اگه رسانه بي طرف مي باشن
امير حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
تا اونجا كه ما خبر داربم فقط يك نفر داريم اونم قبلا همون پست داشت
حتما لياقتشو دارن
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
خوشبختانه آقای دکتر سایه میری از وقتی وارد اداره کل امور اقتصادی و دارایی شدن کسی را استخدام نکردن بنابراین فرض تفکر قبیله ای رد می شود.
حسین مانشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب دکتر میرزایی نماینده منتخب. به نظر جنابعالی راهکار برون رفت استان ایلام از فقر و بیکاری و محرومیت و خود کشی چیست ؟؟؟؟ مگر نه اینکه به خاطر مرزی بودن و ناشناخته بودن ایلام در نقشه جغرافیایی کشور هیچ سرمایه گذار ایرانی پا به این استان نمی گذارد!!! الان اگر دقت کرده باشید بسیاری از استان ها خود بصورت مستقیم سرمایه گذار خارجی جذب می کنند. آیا شما اطلاع دارید که استان کرمانشاه بزودی محصولات کشاورزی به کشور روسیه صادر خواهد کرد؟؟ آیا شما اطلاع دارید که استان های لرستان و اصفهان بعنوان استان های پایلوت جهت سرمایه گذاری خارجی به کشورهای اروپایی معرفی شده اند؟ جناب آقای میرزایی الان برای توسعه استان باید از هر فرصتی استفاده کرد ، خصوصا که سفرای ایران در ایتالیا و هلند از بچه های ایلام هستند. اگر شما اخیرا اخبار استان هایی مانند اصفهان ، تبریز، سمنان ، یزد و... را رصد کرده باشید می بینید که چگونه هرگاه هئیت خارجی وارد ایران می شوند سریعا آنها را برای بازدید و جذب سرمایه گذاری خارجی به استان های خود دعوت می کنند،آنوقت نه تنها از آقای سایه میری ایراد نخواهید گرفت بلکه دیگر مدیران باسواد و لایق استان (در صورت وجود) را تشویق به اینگونه سفرهای خارجی می کنید. ضمنا آقای سایه میری تنها و بدون همراه و بعلت دارا بودن مدرک دکترای اقتصاد و تسلط کامل به زبان انگلیسی به این سفر بعنوان ماموریت اعزام شده اند. مطمئن باشید بسیاری از جوانان بیکار ایلام حاضرند از جیب خود هزینه سفرهای خارجی مدیران لایق و دلسوز این استان را برای جذب سرمایه به هر جایی را تقبل کنند تا شاید صنایع و کسب و کار در این استان محروم رونق پیدا کند. انشالله شما هم هر جایی که صلاح دانستید مسافرت کنید جهت جذب سرمایه گذار ، که باعث خوشحالی مردم ایلام می شود. ضمنا شما حرف بیت المال را می زنید !!! این همه حیف و میل بیت المال را نمی بینید که سفر همشهری خودتان را پیراهن عثمان کرده اید.!! نمونه جدید غارت بیت المال فیش های حقوقی مدیران بیمه است ، کاش راجع به آن هم نظر می دادید.!!!
بي طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اميدوارم خود دكتر ميرزايي سفرهاي پر خرج نداشته باشن،
ولي اگه حق به بي طرفي اعلام كنيم دكتر سايه ميري از ميرزايي بيشتر ايلام بودن. و به درد مردم اگاه ست
خدا كنه دكتر مبرزايي هم اينجور كه فرمودن باشه
بي طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
توفیق جناب آقای دکتر سایه میری را از خداوند منان آرزومندم.
دوستان خواهش می کنم سعه صدر داشته باشید دستاوردها و قضاوت افکار عمومی همه چیز را روشن خواهد کرد.
در کشور به ندرت و فقط در دوران وزارت دکتر طیب نیا از اهل علم برای سکانداری دستگاه اقتصادی و دارایی در استانها دعوت شده
و قطعا” در دنیای پیچیده امروز علم راهگشا خواهد بود و باید صبر کرد تا دستاورد علم به منصه ظهور برسدو مردم قضاوت کنند.
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر میرزایی
نماینده شدن حضرتعالی نشات گرفته از دفاع دولت تدبیر وامید از شما بودش !پس قدر آنرا با تدبیر در رفتارو گفتار خویش و ازسویی امیدوارکردن مردم شریف ,آگاه وقدردان ایلام بدانید وازمشاوران آگاه استفاده کنید .
سربلندی شما به عنوان نماینده ومدیران با دانش وتوانای استان آرزوی هر ایلامی هستش.
ان شالله
بي طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
به اين هم مي گن رسانه اخبار غير قابل انتشار ١٧ قابل انتشار ١٩
واقعا سايت تابناك رسانه بي طرفيه
درود بر مديران لايقش
مردم خودتون قضاوت كنيد مگه رسانه نبايد بي طرف باشه چرا اينجا اعلام نظر فرمودين
مدیر پایگاه سلام دوستان گرامی
سایت تابناک بی طرفانه  صرفا به رسالت خبر رسانی خود می پردازد اینکه تعداد19نظر غیر قابل انتشار در سایت وجود دارد به معنای طرفداری نبایست تلقی شود
در نظرات ارسالی متاسفانه نظرات حاوی توهین وجود دارد که انتشار آنها دارای تبعات قضایی برای سایت می باشد ضمن اینکه تعدادی از کاربران یک نظر را بیش از 4بار تکراری فرستاده اند که لازم بود مجددا منتشر نشوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
خیلی وقته یادگرفتیم سفرهای خارجی رو تفریح بدونیم.اما یادنگرفتیم اول اصل ماجرا رو بپرسیم بعد نظربدیم.کاش بدونیم هرسفری تفریحی نیست هر مدیری خاوری نیست. کاش بفمیم اونی که دارا تلاش میکنه واسه استانمان دشمن نیست.اون خودشم درد استان رو دیده وچشیده الان دنبال سرمایه گذار برای رفع موانع مالی استان هست باهاش هم قدم باشیم سنگ برای رفتنش
غلامرضا محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود و عرض ارادت خدمت جناب آقای دکتر میرزایی

برادر عزیزم بنده خدمت شما ارادت داشته و دارم لیکن با توجه به شناختی که از دکتر سایه میری دارم و درک توانایی هایی ایشان مطمئن باش دکتر سایه میری هیچ فعالیتی رو بدون فکر و کارشناسی انجام نمیدن.پس ای کاش قبل از مصاحبه و نشر خبر ابتدا با دکتر سایه میری تماس میگرفتی و بعد از صحت و سوق ماجرا قضاوت می نمودی.
جناب دکتر میرزایی من این قضیه رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم وسیله ای شود جهت شناخت اطرافیانت.

دوست خوبم یکی از دلایل عدم انتخاب بیش از یک بار نماینده در استان ما گوشه ای از آن برمیگردد به چینش اطرافیان خود نماینده و بنده به عنوان یک دوست و همکار دانشگاهی توصیه میکنم در چینش مشاورین و اطرافیانت بیشترین حساسیت رو داشته باش.

برای شما و سایر خادمان به توسعه استان آرزوی سلامتی و توفقیق را دارم
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
باسلام من ميخواهم بدانم صبر و درايت مردم اينقدربود
ايا راي ما از روي درايت بود يا بدون اينك خودمان بدانيم
سوار موج شديم
ايا بچهاي اين استان به خاطر بيكاري راهي سفربه خارج كشور
توسط قاچاقچيان انسان كه يا در دريا غرق ميشوند يا در بدترين شرايط زندگي ميكنند يا تا به حال فكر كرديم بسياري از خانوادها تمام سرمايه خود جهت فرستادن فرزندانشان به ديار غربت ميكنند فقط به خاطر بيكاري انان ونبود شغل و حرفه در استان اين مشكلات دل هر انسان را به درد مياورد نه يه سفر مدير استاني
به نظر بند از تنگ نظريمان مي باشد????
خدا اخر عاقبتمان بخيركند
نعمت قاسمی
|
Georgia
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
خدمت جناب دکترسایه میری پرتلاش خسته نباشید وخداقوت عرض میکنیم.ایشان مایه ی مباهات استان ایلام وکشورمان هستند.
احتمالا اطلاعات غلط به نماینده محترم داده شده.
فقط ایشان بدانندبدونبعیدبود تحقیق ،اظهارنظر یک فرد دانشگاهی مثل ایشان خیلی .
بعیدبودبه عبارتی:اول پیاله وبدمستی؟؟؟؟
نعمت قاسمی
|
Georgia
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
خدمت جناب دکترسایه میری پرتلاش خسته نباشید وخداقوت عرض میکنیم.ایشان مایه ی مباهات استان ایلام وکشورمان هستند.
احتمالا اطلاعات غلط به نماینده محترم داده شده.
فقط ایشان بدانندبدونبعیدبود تحقیق ،اظهارنظر یک فرد دانشگاهی مثل ایشان خیلی .
بعیدبودبه عبارتی:اول پیاله وبدمستی؟؟؟؟
حمید
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب دکترمیرزایی!بهتره بجای حمله غیرمنطقی به فرزندان ایلام که به حق مدیران لایقی هستند از حقوق ایلامیان در سطح کلان دفاع کنی
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
شاید آقای دکتر میرزایی عجله کردن، باعث افتخار ایلامه ک مدیرکل دارایی استان به عنوان نماینده ایران نه استان به این سفر رفتن و کاش قبل از رسانه ای شدن ، دکتر میرزایی از جزئیات سفر باخبر می شدن بعد اظهار نظر می کردند،
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
کشورعزیزمان یک پیکراست ونمایندگان محترم بایستی دنبال سهم بیشترازدرامد تولیدنفت وگازوسایرمواداستخراجی ازمیدانهای نفت وگاز استان باشند وجایگاه فرزندان فرهیخته استان مثل جناب دکترسایه میری راارتقاع دهندمثل سایراستانهای برخوردار چندوزیرومعاون وزیرازخوددردولت دارند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
ما از این اقدام دکتر میرزایی حمایت می کنیم درودبرشما
اسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
معلومه که این همه هجمه سازماندهی شده برعلیه نقد منصفانه دکتر میرزایی ایک مدیرکل فقط از سوی دار ودسته سایه میری شکل می گیره واقعا باید برای چنین مدیرانی تاسف خورد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دوستانی که از این توضیح خواستن دکتر میرزایی برآشفتند معلومه که جایگاهشان به خطر افتاده
درود برمیرزایی
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
ما مردم ایلام از این اقدام طوفانی دکتر میرزایی حمایت می کنیم درود بر میرزایی
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
لزومی ندارد که اگر یک نماینده شجاع بخواهد از مدیری نقد بکنه این همه هجمه سازماندهی شده راه بیافتد
واقعا متاسفم برای این مدیر ودار ودسته اش
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دوستان عزیز در خبر بالا درج شده است منتخب مردم ایلام بنابراین از زمان انتخاب شدن دکتر میرزایی توسط مردم فهیم حوزه شمالی منتخب مردم بایستی صدای تک تک انتخاب کنندگان خود باشد لذا اشاره کابران محترم در خصوص لفظ نماینده و زود بودن قضاوت ایشان بی مورد می باشد .در مورد خبر بالا اشاره به چند نکته حایز اهمیت می باشد 1- کاربران محترم در چه خصوصی و برای چه به دفاع از آقای دکتر سایه میری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی پرداختند چرا که جناب آقای دکتر میرزایی به بیان حقیقتی پرداختند که چون برای ما تازگی داشته و در جامعه کنونی ما تا حالا کسی به آن نپرداخته است امری معقول به نظر نمی رسد چرا نباید به وجود همچین نماینده ای به خود نبالیم و از ایشان با افتخار نام نبریم که از لحظه انتخاب توسط مردم مطالبه مردم را به حق دانسته و پاسخگوی آنهاست .البته نظرات کاربران ، محترم است ولی چیزی که شایان توجه است این است که تمام نظرات از طرف نزدیکان عزیز جناب آقای دکتر سایه میری درج شده است .2- مدرک دکتری آقای سایه میری دلیل بر این نیست که هر کاری توسط ایشان انجام شود ستودنی است و هیچ اشتباهی توسط ایشان صورت نمی گیرد، همانطور که هر انسان بایستی در مقابل کارهایی که انجام می دهد چه در درگاه الهی و چه در حضور مردم پاسخگو باشد ایشان نیز بایستی این چنین روحیه ای داشته باشد ودر مقام توجیه کار خود بر نیاید چرا که اذعان کردن به اشتباه خصلت بلند مرتبگان و انسانهای بزرگ است و نمونه بارز آن را در مدیر عامل بیمه مرکزی شاهد بودیم و با استعفای خود این روحیه را مدیران کشور بوجود آورد تا در مقابل اشتباهات خود پاسخگو باشند و برای آن هزینه بپردازند 3- طبق گفته کابران محترم جناب آقای دکتر سایه میری برای امر جذب سرمایه گذار به هلند سفر کرده اند این امر ستودنی است ولی آیا جذب سرمایه گذار توسط اداره ای که کمترین ارتباط کاری با وزارت امور اقتصادی و دارایی دارد ( سازمان جهاد کشاورزی )صورت می گیرد برای روشن شدن اذهان عمومی بایستی عرض کنم که آقای دکتر سایه میری قصد سفر به کشور برزیل را نیز در خرداد ماه داشتند که باز ماموریت سازمان جهاد کشاورزی می باشد و برای کار تخصصی خود عازم این ماموریت هستند ای کاش دکتر میرزایی صبر می کردند تا این ادعای حقیر برای همگان ثابت می شد4- دستاورد سفر آقای سایه میری چیست بعد پایان سفر امیدوارم احساس مسئولیت داشته باشد و برای همگان روشن کند که حتی توانست یه سرمایه گذار برای استان محروممان جذب کند .از این که مطالب طولانی شد پوزش می طلبم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب اقای دکتر سایه میری مدیر کل محترم امور اقتصادی و دارایی در اوایل خدمت خود در اداره کل امور اقتصادی تقریبا مرداد ماه سال گذشته با مامویت یک هفته ای به استانهای غرب کشور نیز به دنبال الگوبرداری درست و پیاده کردن تجربه استانهای غرب کشور در استان بودند ولی آیا رفتن به این ماموریت نیاز مند یک راننده جهت رانندگی با خودرو اداری نیست ، بایستی عرض کنم جناب اقای دکتر به همراه خانواده محترم و شخصا بدون راننده به این سفر عزیمت نمودند ولی هیچگاه توسط هیچ فردی از آن نامی برده نشد ولی از بدشناسی آقای دکتر سایه میری این بار نماینده مردم دکتر میرزایی است و وظیفه نظارتی قوه مقننه ای خود را خوب انجام میدهد .
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درودبرنماینده ی باسواداستان ایلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
به امیدموفقیت روز افزون دکترعزیزدربهارستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
در نظرات بالا از پرداخت هزینه ماموریت توسط وزارتخانه گفته شده بود پس چرا نزدیکان آقای دکتر سایه میری صحبت از باز گرداندن هزینه سفر به حساب کاپردازی اداره کل امور اقتصادی و دارایی دارند
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
انتقادکردن که ایرادی نداره،آفرین براین نماینده باشجاعت که نقدشو مث مردبیان کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
کار دکتر میرزایی ثابت کرد هنوز مردان بزرگی در این دیار وجود دارند که شایسته انتخاب شدن هستند وافراد بخاطر انتخاب خود خوشنود شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
کسی نگفته دکترسایه میری آدم خوبی نیست،ولی رفتن به این سفرلازم بوده؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دست مریزاددکترمیرزایی
عاشق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
عاشقتیم دکتر میرزایی
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
باعث افتخار بودن به سفر اروپایی نیست بلکه بایستی در خدمت مردم و برای مردم بود.
خوشگل میگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سالی که نکوست، ازبهارش پیداست...ان شاءالله قدم دکترمیرزایی برای ایلام مایه خیروبرکت باشه
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
با سلام، نماينده محترم مثل نماينده قبلی ايلام با تخريب ديگران دنبال تشويش اذهان عمومی نباشه بهتر خواهد بود، گفتن اسم علی و ولی بارها در مجلس چه مشکلی از ايلام رفع کرد که بازهم نماينده جديد رويکرد تخريب نيروهای بومی با اتهامات واهی را پيشه خود کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دکتر میرزایی ظاهرا از اون ور بوم افتادن.....جناب دکتر شما هنوز اعتبار نامه نگرفتید و هنوز رسما نماینده نیستین....خیلی زود اقدام به موضع گیری نمودید...
بهنام محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام آقا چه خبره یه نماینده وظیفه قانونی خودشو انجام داده این همه هجمه بر علیه ش انجام میدید واقعاً معلومه توی این استان چه خبره؟!!!
کی گفته ایشون(مدیر اقتصاد و دارایی) جز افتخارات استان ایلامه مگه به مدرک تحصیلیه...
برید بررسی کنید ایشون تا سال 89توی دانشگاه مدرک فوق لیسانس داشته که اونم از صدقه سر دانشگاه ایلام رفته ادامه تحصیل داده برید ببیند توی همین ایلام خودمون چقدر فوق لیسانس و دکتر اقتصاد بیکار داریم چرا میخوایم با بزرگ کردن بیخود افراد و با نگاه ایل و قبیله ای نقد مدیران رو ببریم زیر سوال...ایشون 10ماهه با تمام افتخاراتش که دارای مدرک دکتری و مسلط به زبان خارجه است چه گلی به سر مردم ایلام گرفته...بجز اینکه از روزی که آمده نصف مدت خدمتشو در هتل فردوسی تهران بوده و مابقی اون رو هم سوار بر سوزوکی در مسیر کرمانشاه یا دیگر شهرها برای گرفتن حق ماموریت بوده...بیاید دوستان اجازه بدید مدیران استانی مورد نقادی قرار بگیرند که این تنها راه برون رفت ما از این همه مشکلات و برون رفت از این وضعیت اسفباره...
بهنام محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دوستان بدونید که ایشون از جانب وزارتخونه متبوعش نرفته مگه میشه یک وزارتخونه کارمندشو بفرسته ماموریت خارج از کشور بعد اون کارمند هزینه ماموریتو از جیب خودش بده ایشون در جواب از طریق تلگرام اساتید اعلام کرده که من با قرض و قوله رفتم ماموریت و کسی به من ریالی نداده چرا ایشون در حالیکه ماهی نزدیک به 20 میلیون تومن دریافتی داره باید بره قرض و قوله کنه البته امیدوارم ایشون برای برگشت و خرید بلیت با مشکل مواجه نشه ان شاله
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب اقا یا خانم رضایی ،خود دکتر میرزایی جواب خواستن،این جبهه گیری منصفانه نیست.
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام ، دکتر میرزایی لطفا جواب بدن که اقدام آقای سایه میری کجا یش بی ربط و مرتبط با حوزه کاریش نیست ، دکتر جواب بدن که کمبود منابع مالی مورد نیاز استان با لحاظ کردن مشکلات کشور اگه با سرمایه گذاری خارجی تامین نشه از کجا باید تامین کرد، آقای دکتر بداند که هر کشوری ابتکار عمل رو در جذب سرمایه گذاری خارجی بدست گیرد موفق میشه ، - انتظار اینه که آقای میرزایی از حول آش تو دیگ نیفته و با شعارهای پوپوليستی خودشون رو مانع توسعه استان قرار ندن ، در ضمن این هزینه ها با عنایت به اینکه در سطح وزارت پیش بینی میشوند از همونجا هم تامین میشه ضمن اینکه فقر ، بیکاری و رکود با برنامه ریزی علمی رفع می شوند نه با شعار و تحجر فکری ؛ امید است آقای میرزایی اگه نیت خیر دارن این چنین مواردی رو به شکل غیر رسانه ای پیگیر شوند نه در مجامع عمومی و شبهه افکنی عامیانه ، چون سئوال و نظارت حق مسلم هر نماینده ای است اما با روش و ابزار مناسب و موثر
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام ، دکتر میرزایی لطفا جواب بدن که اقدام آقای سایه میری کجا یش بی ربط و مرتبط با حوزه کاریش نیست ، دکتر جواب بدن که کمبود منابع مالی مورد نیاز استان با لحاظ کردن مشکلات کشور اگه با سرمایه گذاری خارجی تامین نشه از کجا باید تامین کرد، آقای دکتر بداند که هر کشوری ابتکار عمل رو در جذب سرمایه گذاری خارجی بدست گیرد موفق میشه ، - انتظار اینه که آقای میرزایی از حول آش تو دیگ نیفته و با شعارهای پوپوليستی خودشون رو مانع توسعه استان قرار ندن ، در ضمن این هزینه ها با عنایت به اینکه در سطح وزارت پیش بینی میشوند از همونجا هم تامین میشه ضمن اینکه فقر ، بیکاری و رکود با برنامه ریزی علمی رفع می شوند نه با شعار و تحجر فکری ؛ امید است آقای میرزایی اگه نیت خیر دارن این چنین مواردی رو به شکل غیر رسانه ای پیگیر شوند نه در مجامع عمومی و شبهه افکنی عامیانه ، چون سئوال و نظارت حق مسلم هر نماینده ای است اما با روش و ابزار مناسب و موثر
هما
|
-
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دوستان هردو طرف در جایگاه خودشون نظراتشان محترمه،نه نقد نماینده میتونه برای تخریب باشه و نه سفر خارجی یک مدیراسراف بیت المال،ولیکن با صعه صدر میتوان منصفانه تر نقدکرد.
چشم ها را باید شست/ جور دیگر باید دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
باید در همه اظهار نظرها انصاف را نگه داریم جناب آقای دکتر میرزایی این سفر را پرهزینه و غیر مرتبط دانسته اند . سفر پر هزینه ما را به یاد سفرهای شاهان قاجار به اروپا می اندازد که باعث خالی شدن خزانه مملکت می شد . دولت تدبیر و امید هیچ وقت بدون توجیه لازم فرد یا افرادی را برای ماموریت خارج کشور نمی فرستد . نیاز به جذب سرمایه گذار خارجی اولویت اول دولت است. مگر هزینه سفر به خارج کشور چقدر می شود که انرژی خودمان را با آن تلف کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر جناب اقای میرزایی بخاطر حساسیت ایشان نسبت به منافع مردم.امیدواریم این نظارت ها و حساسیت ها که قطعا در جهت رونق اقتصادی و جلوگیری از حیف ومیل اموال مردم ایلام و ایران میباشد,تداوم داشته باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر جناب اقای میرزایی بخاطر حساسیت ایشان نسبت به منافع مردم.امیدواریم این نظارت ها و حساسیت ها که قطعا در جهت رونق اقتصادی و جلوگیری از حیف ومیل اموال مردم ایلام و ایران میباشد,تداوم داشته باشد.
بهنام محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر دکتر میرزایی
ما به شما رای دادیم به امید اصلاحات
و میخواهیم که به این هجمه دوستان هم توجهی نکنی که تو خالیست ...
این قطعا جزیی از وظیفه شماست و بایستی از کوچکترین تخلفات نیز چشم پوشی نکنید این اختیار از جانب مردم به شما داده شده که هر جا سوالی داشتید بپرسید و ازکسی نیز هراسی نداشته باشی...این مدیر نیز موظف به پاسخگویی به در کمال احترام به شماست و در صورت عدم پاسخگویی به مردم توهین کرده است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب اقای سایه میری مردم خوب میفهمند و ما هم نیز میدانیم که این سفر شما کاملا غیر مرتبط با حوزه کاری شما است,اگر مرتبط میباشد لطف بفرمایید مرجعی که به حضرتعالی مجوز این سفر را داده معرفی کنید و بفرمایید چرا هزینه سفر شمارا تقبل نکرده؟و اگر وزارت مطبوع شماست چرا هزینه سفر را به گفته خودتان از محل شخصی خودپرداخت نموده اید؟ پس شک ندارم این سفر غیر مرتبط میباشد لذا از تیزبینی جناب میرزایی منتخب مردم تقدیر و تشکر میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب اقای سایه میری تناقض چرا؟؟از یک طرف میفرمایید برای پیگیری امورات اداری و با حکم ماموریت وزارت خانه و از طرف دیگر میفرمایید با هزینه شخصی سفر کرده ام!!!!اگر مامریت اداری است چرا با هزینه شخصی ؟!فکر کنم بهتر است صادقانه رفتار کنید و پاسخگو باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر اقای میرزایی.من یک خانواده شهید هستم,رای به اقای میرزایی نداده ام اما از حساسیت این جوان ایلامی نسبت به بیت المال لذت بردم...خدا حفظشان کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود جناب میرزایی.این حرکت شما که سالهای سال گمشده ی ما ایلامیان است موجب مسرت و خوشحالی گردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
مدیران ایلامی به هوش باشند و به گوش که نظارت جدی است.
درود بر میرزایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر اقای میرزایی.من یک خانواده شهید هستم,رای به اقای میرزایی نداده ام اما از حساسیت این جوان ایلامی نسبت به بیت المال لذت بردم...خدا حفظشان کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب اقای سایه میری تناقض چرا؟؟از یک طرف میفرمایید برای پیگیری امورات اداری و با حکم ماموریت وزارت خانه و از طرف دیگر میفرمایید با هزینه شخصی سفر کرده ام!!!!اگر مامریت اداری است چرا با هزینه شخصی ؟!فکر کنم بهتر است صادقانه رفتار کنید و پاسخگو باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام بر اصلاحات و نماینده اصلاح طلبش.
این یعنی عین ""اصلاحات ""
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
ضمن احترام,چرا برخی از افراد تا این اندازه از نظارت و توضیح خواستن منتخب مردم که جزو وظایف قانونی او میباشد اینقدر به وحشت افتاده اند!!!!
اجازه بدهیم که دستگاه نظارتی دقیقا و موشکافانه به رسالت خود که نظارت و توضیح خواستن است عمل کند و مدیران یاد بگیرند که برای اعمال و رفتار خود در حوزه اداری باید پاسخگو باشند.
اقدام دکتر میرزایی حقیقتا دلگرم کننده و امیدبخش است.
امیدواریم ادامه یابد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
یکی از وزرای کشور ظاهرا فنلاند بخاطر ۳ دقیقه مکالمه از تلفن محل کار باهمسرش مورد بازخواست نمایندگان قرار گرفت حال که منتخب ما در خصوص یک سفر خرجی پرهزینه و غیر مرتبط توضیح میخواهد چه قشقله ای بر پا میشود!!!!

تا توسعه یافتگی مسیری طولانی و پرپیچ وخم.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اقای میرزایی احسنت و مرحبا؛ تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نگیر و شجاعانه از حقوق ملت دفاع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
با هزینه ی شخصی تلاش برای سرمایه گذاری.. اتفاق جدیدی است, لعنت بر ادم درغگو
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
حالا که یک نماینده پیدا شده و داره پیگیری میکنه چرا هممون داریم پشتشو خالی میکنیم؟؟اگر جای شبهه ای هست جناب سایه میری خودشون دست ب کار شن و با مدرک این حرف دکتر میرزایی رو رد کنن.
تا دیروز مینالیدیم که نمایندگان چرا مشکلات ایلامو فراموش میکنن و فقط ب فکر خودشونن حالا که اقای میرزایی دارن قدمی بر میدارن چرا داریم به سمتشون هجوم میبریم؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اقای میرزایی احسنت و مرحبا؛ تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نگیر و شجاعانه از حقوق ملت دفاع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اقای میرزایی احسنت و مرحبا؛ تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نگیر و شجاعانه از حقوق ملت دفاع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام بر اصلاحات و نماینده اصلاح طلبش.
این یعنی عین ""اصلاحات ""
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام بر اصلاحات .درود بر شجاعت و حساسیت دکتر میرزایی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
شخصی که مایه فخر و مباهات کشور است دکتر میرزایی رتبه دو کنکور دکتری و دانش آموخته دانشگاه تهران می باشند . عاشقتیم فرزند پاک و دلیر ایلام ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
عزیزی ک میگید اعتبار نامه. ب قول امام میزان رای ملت است و اعتبار ایشون هم همین پاکی و صداقتشونه حالا یه برگه ک چیزی نیست....
اقای میرزایی درود بر شما
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دکتر میرزایی بزرگوار امیدوارم در تمام مدت که نماینده مردم محروم ایلام هستید شما را پر تلاش و با صلابت و ناظر بر اعمال مسولان استانی ببینیم.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اقایی ک فرمودین صدقه سری دانشگاه ایلام،موقعی ک دکتر سایه میری شهید بهشتی و علامه درس میخوندن باز هیت علمی ایلام بودن؟
دنیا دار مجازات است منصفانه قضاوت کنید.
تابناک لطفا بی طرفانه نظرات را اعلام کنید.
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.
علی نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دکترعلی سایه میری ازوقتی که اتخاب شده به عنوان مدیر کل فقط مدرکش به رخ مردم میکشه درصورتی که ازمدیریت کردن هیچی بلدنیست ووقتش بیشتردردانشگاه وماموریت میگذراند آیااین جورشخصی چطورمیتواند کارهای استان ومردم راانجام بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر میرزایی ای ول داری دستت درنکنه خداقوت خدانگهدارت باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر میرزایی ای ول داری دستت درنکنه خداقوت خدانگهدارت باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر میرزایی ای ول داری دستت درنکنه خداقوت خدانگهدارت باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر سایه میری چه جوابی دارید هروزوهرهفته به بهان پیگیر کارخوب ماموریت هایی برای خودت به جییب میزنی به تهران رفتن وحتی شهرهای دیگه چه جوابی داری بدی آیا تا الان چه کارمثبتی برای استان ومردم ایلام انجام دادی واداره دارایی شده باندوقبیله ای چه جوابی برای این داری
بهنام محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
ظاهراً این بنده خدا از بچگی عضو هیات علمی بوده....
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دکتر میررایی و دکتر سایه میری هر دو در یک جناح هستند جای تاسف داردکه نماینده منتخب ایلام قبل قضاوت عجولانه هیج اقدامی که خود با اختیاراتشان با این موضوع که به فرض محال که اقای سایه میری سفری پرهزینه و بی ربط انجام دادند انحام ندادند درست است انتقاد و جلوگیری از این موارد لازم است اما بعد از نتیجه گرفتن یا نگرفتن این سفرها این کار ایشان نه تنها ذهنیت مردم را نسبت به مسئولین خراب خواهد کرد بلکه مانع پیشرفت ایلام خواهد شد چه بسا پیشرفت و خارج شدن ایلام از دامنه فقر مستلزم ارتباط و سرمایه گزاریهای خارجی هستش چرا که سرمایه گزاری در ایلام راه رشد و توسعه دررایلام را افزایش میدهد و لازمه جذب سرمایگذاران در استان همین سفرها میباشد لطفا دوستان جدا از دیدگاههای شخصی به فکر پیشرفت استان باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای دکتر سایه میری چه جوابی دارید هروزوهرهفته به بهان پیگیر کارخوب ماموریت هایی برای خودت به جییب میزنی به تهران رفتن وحتی شهرهای دیگه چه جوابی داری بدی آیا تا الان چه کارمثبتی برای استان ومردم ایلام انجام دادی واداره دارایی شده باندوقبیله ای چه جوابی برای این داری
نظرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
مدیرکلی که به بهانه کاربرای خوش گذرانی می رود خارج از کشورباید ازپست مدیرکلی برکناربشه
روناک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
آقای دکتر میرزایی شما مایه غرور و افتخار ایلام هستید شرمنده وجدانم شدم که به شما رای ندادم .
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام آقای مروارید ,ترا به خدا چطور میخای با این مدیر درغگو کار کنید!!! این آقا خجالت نمی کشه واین طور مسافرتی که هیچگگونه ارتباطی با ایشان نداشته را اینجنین توجیه میکنه!!! به هر صورت ما متأسفیم برای این مدیر قانون گریز!!!
نظرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اون کسی که نظرداد وگفته که دکترسایه میری کسی رااستخدام نکردبله ماهم میگیم استخدام نکرد ولی دنبال فرصت تاتوسط مدیران استان امتیازبگیره وبرادر خودش رادرجای دیگه استخدام بکنه ویکی ازآشنایی اون مدیری که قرار برادرش رابه سرکار ببرد اونو استخدام کنه این خبرتوسط آشنایان خود دکترعلی سایه میری
نظرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
اون کسی که نظرداد وگفته که دکترسایه میری کسی رااستخدام نکردبله ماهم میگیم استخدام نکرد ولی دنبال فرصت تاتوسط مدیران استان امتیازبگیره وبرادر خودش رادرجای دیگه استخدام بکنه ویکی ازآشنایی اون مدیری که قرار برادرش رابه سرکار ببرد اونو استخدام کنه این خبرتوسط آشنایان خود دکترعلی سایه میری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
خداروشکر رای مونو هدر ندادیم...
دکتر دمت گرم ...رو سفیدمون کردی
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
من واقعا برا این چنین عقاید غیر منصفانه و عحولانه متاسفم بیخود نیست که ایلام بعد سالهای سال هنوز هیچ رشد و توسعه ای نیافته . چرا همه ما بدون اینکه از اصل جریانات و اتفاقات پشت پرده باخبر بشیم قضاوتهای عحولانه میکنیم اقای میرزایی به نظر شما چرا اول با این مورد برخورد نکرد ؟و چرا سریعا امدند موضوع را رسانهه ای کردند ؟ دوستان بهتر اول اخر کار و نتیجه این دو تا بزرگوار را ببینیم بعد قضاوت کنیم

دکتر سایه میری خدا پشت و پناهت باکی نداشته باش از این همه تهمت و ناروا
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
درود بر اقای دکتر سایه میری شما مایه افتخار استانی
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
اخه هلند کجای این کشور سرمایه گزاری کرده که ما دومش باشیم!!! ترا به خدا بس کنید میخورید, می دزدید و هزار کار دیگه میکنید ومنت هم سر این مردم میزارید!!!سرمایه های ما تو این استان به خاطر سهل انگاری داره از بین میره آن موقع شما میخای سرمایه بیارید!!! خداوند حق ما مردپ رااز شما بگیرد به حق خونخون شهدا,
سلمان فرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
درود بر دکتر میرزایی فرزند شایسته ایران و ایلام, دکتر جان با قدرت وصلابت از منافع مردم دفاع کن, درود بر شما
نظرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
سلام اونی که میگه ازپشت پرده خبرنداری همه ازپشت پرده خبردارن ومعلومه که برای خوش گذرانی رفت چون اگرمدیرقوی بود داخل همین استان سرمایه گذاردعوت میکرد
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
سلام به همه و مسولان سایت
دوستان چند مورد هست که بهتره بدونید سفر های بین المللی معمولا با هزینه وزارت خانه ها هست نه بودجه استانی و اگر مسولی برای جذب سرمایه گذاری به کشوری سفر کنه و بتونه سرمایه گذای به استان جذب کنه حتی با هزینه استانی هم باشه جای تشکر و قدر دانی داره (البته به نظر من)
و در مورد دکتر میرزایی هم باید بگم که دکتر بهتر بود جای پخش این خبر ابتدا این مساله رو درون استانی و بدون خبر رسانی بررسی می کردن و اگه لازم بود تذکر میدادن و در مراحل بعدی به مطبوعات منعکس کنند تا وجهه استانی خودمون خراب نشه به هر حال دکتر نماینده استان باشن در بحث های ملی نه طرف مقابل مسواین استانی به نظرم بهتره و مشکلات استانی رو با سیاست های پنهان از دید مقامات باید حل کرد.
محمدرضا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
تا الان فکر میکردم تابناک بی باک هستش اما گویا جناب میرزایی شما را خریداری کرده
غربال گری نکنید از این دست نماینده های پوپولیستی کم به مجلس نفرستاده ایم .دوسال دیگر میبینیم که خود شما از ایشان چگونه یاد خواهید کرد .
به خود افتخار میکنیم که به ایشان رای نداده ایم چرا که به گفته بزرگان این مملکت .سکان اجرای قانون را نباید به دست تازه به دوران رسیده هابدهیم !!!!!!!!!!!!!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
با سلام دوستان چرا اینقدر خودتان را آزار می دهید جناب آقای دکتر میرزایی بر حسب وظیفه یک سوال از یک مقام مسول پرسیدند و ایشان هم چنانچه جوابی داشته باشند ارایه خواهند داد و لزومی به جبهه گیری علیه منتخب مردم نیست، درود بر مردم شایسته سالار ایلام و درود بر منتخب شایسته دکتر جلال
میرزایی.
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
اقای نظر علی اولا اگه سفر سفر خوشگذراندن بود که با اهل عیال میرفتند و در ثانی شما که میگید از پشت پرده باخبرید بفرمایید اقای میرزایی که اگه دکتر قنبری نبود محال بود کسی بهش رای بده یا پیروز بشه و اونم فقط به خاطر دقیقه نودی که خودش اصلاح طلب خواند با رای ماها پیروز شدند شما بفرمایید چرا اول خودشون شخصا با اقای سایه میری برخورد و پیگیری نکردند ؟ و چرا هیچی نشده اومدند موضوع را رسانه ای کردند ؟جواب این سوالارو بدهید لطفا به جای طرفداری و چانه زنی های بیهوده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
چرا شلوغش کردی یکی سوال کرده یکی جوابش میده شماچرا اینقد نگرانی مگرنماینده نگهبان اجرای قانون نیست اگه ریگی تو کفش نیست چرا نگرانید
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
ما که نگران نیستیم اما شلوغش میکنیم چون بی خودی یه عده ای از خدا بی خبر با تهمت ناروا ابروی یه مسئولی که تمام فکر و ذکرش پیشرفت ووتوسعه استان هستش دارند بازی میکنند اونم نه از سر منطق و دلیل بلکه از سر تعصبات و هواداریهای بیجا و بی اساس چرا که اگه غیر اینطور بود جواب دوستمان را میدادند . دوستان همگی ایلامی هستیم همگی نگران و ابروی هر ایلامی برایمان مهم است همگی ارزوی توسعه و موفقیت چه نماینده های محترم چه کلیه مسئولین را داریم پس نباید بیخودی و خیلی زود که هنوز هیچ
نتیجه ای از کار این اقایان نگرفته قضاوت کرد پس لطفا به جای حرفای بی اساس با منطق و دلیل حرف بزنید .
ثنظر علي
|
-
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
من كه طرف دار واقعي دكتر ميرزايي بودم حالا يادمان داد تا در مورد خودش شخص تحقيق نشود جانب داري نكنيم
يادمان داد بايد به مديراني راي داد كه صبور و كار دادن مردمي باشند
يادمان داد كساني را انتخاب كنيم كه بلند نظر و اينده نگر باشند
و مشوقهايش افراد با انصاف و با ايمان باشند
دوستان از مطالب فوق به خوبي درميابيم بعضي افراد چه راحت تهمت
وبي انصاف قضاوت مي كنند اين مطالب بجز خراب كردن وجهه دكتر ميزرايي و عوض كردن نظر مردم و طرفدارانش حاصلي ندارد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
به نظرم آقای میرزایی به وظیفه خود عمل کرده وانتظار داریم آقای سایه میری برابر قانون پاسخگو باشد, اتفاق خاصی نیفتاده خیلی به طبل اختلاف نکوبیم!!! همدیگه را دوست داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
مدیر محترم سایت تابناک . دکتر سایه میری و دکتر میرزایی هم فکر هستند این بحث های بیهوده به ضرر استان است خواهشا این بحث های بیهوده خاتمه نده
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
خانم شیدا ایشون که میگن پول قرض گرفتن رفتن هلند دیگه نمیشد خانوادگی برن از نظر مالی در مضیقه هستند ، بعدشم اگه می خواست با سوزوکی اداره بره ماها طول می کشید سفرشون بعد کی کارهای سرمایه‌گذاری مملکت رو انجام میداد.
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
برادر عزیز م جناب آقای دکتر میرزایی سرو قامتتان استوار ، جسارت و شجاعتت پایدار. دست مریزاد بابت نظارت و وظیفه شناسی شما.
یارمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
دکتر میرزائی شما با عدالت ومنطق بی تاب کار وخدمت برای ایلام اماده ای درود بر شما
oخیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
با سلام موضو این نیست که هزینه استانی صرف ماموریت شده یا نه بلکه با همین مسائل است که خرجهای اضافی بری مملکت میتراشند . البته دارایی کارش خوب بلده و با انجام این ماموریت ها بیشتر یاد میگیرند از چه طریق دیگری میشه مالیات از مردم گرفت . مثلا ممکنه در یک طرحی مبتکرانه اعلام شود که نفس کشیدن مالیات دارد . بابا نماینده محترم خوب راست میگه دیگه . حالا که میروید اروپا لطفا خدماتی که اونها برای جامعشون انجام میدن هم برای جامه به سوغات بیارین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
سلام و درود خدا بر میرزایی,
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
بابا کوتا کنید این بساط آقای میرزایی سوال کرده به وظیفه نظارتش عمل کرده آن آقا هم سرخود نرفته حتما مافوقش گفته پس منظور میرزایی ایشان نیست هزینهای بی ربط زیاد میشه
یاد خدا
|
United States
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
با سلام
دوستان چرا از دکتر سایه میری یکیت معصوم و بسازید کسی احتمال خطا مردت .به نظرم میخوایدمیاگه ایسانمردنشایسانمکردند رسما عذر خواهی کنند .مگه قبلا توبه نامه امضا نکردند .چرا به توبه اشون پایبند نبودند .

در که از دکتر سایه میری دانهاییمیریدمیکنید .خوب یک نکته از عملکرد مثبت ایشان ذکر کنید .شما فقط دارید میگید ایشان دکتر هستند .قبل از مدیریت هم دکتر بودند الان هم هستند ولی این دکتر چه عملکردی داشتند .درود بر دکتر میرزایی که نماینده تدبیر و امید هستند .امید ما ایلامی ها دکتر میرزایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
سلام
افرادی که میگن دکتر سایه میری با هزینه وزارت خانه رفتند سفر خارج از کشور مگه هزینه وزارت خانه جز بیت المال نیست ؟؟؟؟؟ بیت المال متعلق به همه اس و باید در برابرش مسئول باشیم
سايه ميري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
كسي از برادران دكترسايه ميري بيكار نيست حتي كار افرين هم هست . بيش ازبيست نفر پيش خودم مشغول فعاليت هستند و نزديك ١٣ ساله اين كار روانجام دادم و قبلا تو دستگاه اداري بودم و بيرون آمدم .
قابل توجه عزيزان محترم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار