مسئول امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی گفت:‌حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی در واقع یك مجموعه منحصر به فرد است چون تنها مجموعه‌ای است كه رهبر معظم انقلاب در این وزارتخانه نماینده دارد.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 10 May 2016
مسئول امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی گفت:‌حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی در واقع یك مجموعه منحصر به فرد است چون تنها مجموعه‌ای است كه رهبر معظم انقلاب در این وزارتخانه نماینده دارد.


به گزارش تابناک ایلام
؛حجت الاسلام و المسلمین علی ایمانی تبار روز سه شنبه در اولین گردهمایی مسئولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان های جهاد كشاورزی منطقه چهار كشور در ایلام، این سازمان را از سالم ترین نهادهای دولتی معرفی كرد.

وی اظهار كرد: وقتی به جامعه نگاه می كنیم دو نیاز اصلی وجود دارد یكی از آنها نیاز مادی است كه بشر در ارتباط با رفع آن نیاز تلاش مضاعف داشته و در دوران حیات و زندگی‌اش برای برطرف كردن مسائل مادی تلاش می‌كند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: دسته دوم نیازها نیازهای معنوی هستند كه باید گفت كه انسان نمی‌تواند بدون آن راه درست زندگی را سپری كند، این مهم(نیاز معنوی) از اصلی ترین عواملی كه انبیا الهی برای آن آمده اند اینكه به بشر یاد دهند كه علاوه بر نیاز مادی، نیاز معنوی نیز مهم بوده و باید به آن پرداخته شود.

مشاور و مدیركل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی نیز در این نشست گفت: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی در واقع یك مجموعه منحصر به فرد است چون تنها مجموعه‌ای است كه رهبر معظم انقلاب در این وزارتخانه نماینده دارد.

پیمان فلسفی تاكید كرد: 40 مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و نقاط مختلف كشور مستقر هستند ولی تلاش می كنیم در تمامی شهرستان‌ها مسئول دفتر منصوب كنیم و 600 پست سازمانی برای مسئولان دفاتر ولی‌فقیه در سطح شهرستان‌ها تعریف شده است.

وی یادآور شد: بیش از نیمی از شهرستان‌ها در كل كشور فاقد مسئول دفتر نمایندگی هستند كه باید تلاش كنیم تا این خلا جبران شود.

مشاور و مدیر كل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد كشاورزی اضافه كرد: در استان ایلام دو مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه دایر شده و در هشت شهرستان دیگر دفتر وجود ندارد، اولویت جذب در هر استانی با جذب روحانی است كه در دستگاه‌های دیگر جذب روحانی این گونه صورت نمی‌گیرد.

فلسفی افزود: سازمان جهاد كشاوزی قبل از اینكه اقتصادی تلقی شود یك دستگاه فرهنگی محسوب می شود و در این خصوص یكی از وظایف اصلی آن، نظارت بر ذبح و صید است كه 700 ناظر شرعی در سطح كشور داریم و تعدادی نیز كشتارگاه‌های خارج از كشور از جمله استرالیا، بزریل و ارمنستان مستقر هستند.

وی وجود برنامه‌های فرهنگی را برای توسعه بحث فرهنگی مدیریت جهادی بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: هدف اصلی از برگزاری این گونه گردهمایی ها ایجاد انسجام سازمانی، هماهنگی و دادن مسئولیت به استان‌ها و تمركززدایی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام هم در این نشست كلید حل مشكلات كشور را در دانش بنیان شدن اقتصاد دانست و افزود: برای تحقق یافت شعار سال مورد تاكید رهبر معظم انقلاب و تحقق یافتن آن در عمل باید اقتصاد را دانش بنیان كرد.

سید اسكندر صیدایی تاكید كرد: شعار سال رسالت ما را سنگین كرده و برای تحقق یافتن این شعار در حوزه عمل نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی منظم و دقیق است كه در این میان رسالت سازمانی مانند جهاد كشاورزی بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار