فرماندار ملكشاهي گفت:پيشگيري منطقي ترين و كم هزينه ترين راه مقابله با حريق در عرصه هاي ملي است وبدین منظوربایدآموزش های همگانی صورت گیرد.
کد خبر: ۲۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 10 May 2016
فرماندار ملكشاهي گفت:پيشگيري منطقي ترين و كم هزينه ترين راه مقابله با حريق در عرصه هاي ملي است وبدین منظوربایدآموزش های همگانی صورت گیرد.


به گزارش تابناک ایلام؛حسينعلي موسوي روز سه شنبه در جلسه ستاد پيشگيري و اطفاي حريق اين شهرستان اظهار كرد: پيشگيري منطقي ترين و كم هزينه ترين راه مقابله با حريق در عرصه هاي ملي است و بدين منظور آموزش هاي همگاني با همكاري رسانه ها كاري مهم و اثر گذار است.

فرماندار ملكشاهي افزود: منابع طبيعي بايد يك نقشه كاملي را از وضعيت مراتع و جنگل هاي شهرستان تهيه و نقاط بحراني و همچنين مسيرهاي دسترسي به اين مناطق را مشخص و در اختيار ستاد قرار دهد.

موسوي با بيان اينكه همه مردم در حفاظت از منابع ملي مسئول هستند، تاكيد كرد: عرصه هاي طبيعي و ملي سرمايه هاي كشور هستند و هر گونه خسارت به آنها غير قابل جبران است.

فرماندار ملكشاهي يادآور شد: با هدف مقابله به موقع با حوادث غيرمترقبه و كاهش خسارت ناشي از آن، ستاد حفاظت از منابع طبيعي در شهرستان فعال و دستگاه هاي پشتيبان نيز ساماندهي و تجهيز شده اند.

آموزش هاي عمومي به شوراها و دهياران با موضوع مهار آتش، امداد، تشكيل مراكز بحران در دهستان ها و گروه هاي پشتيبان در ادارات، ساماندهي تيم هاي جوانان هلال احمر و تيغه زني راه ها از جمله مصوبات اين جلسه بود.

شهرستان ملكشاهي با بيش از 25 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب ايلام قرار گرفته است اين شهرستان 170 هزار هكتار عرصه هاي طبيعي و ملي دارد كه بيش از 90 درصد كل مساحت شهرستان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار