نماینده ولی فقیه وامام جمعه ی ایلام درجلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول مطرح کرد:
امام جمعه ايلام ظهر روز سه شنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان چرداول گفت:برای تحقق اقتصادمقاومتی درکشورنیازمندتلاش درجهت رفع مشکلات اقتصادی کشورمی باشیم.
کد خبر: ۲۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 10 May 2016
امام جمعه ايلام ظهر روز سه شنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان چرداول گفت:برای تحقق اقتصادمقاومتی درکشورنیازمندتلاش درجهت  رفع مشکلات اقتصادی کشورمی باشیم.


به گزارش تابناک ایلام
؛حجت الاسلام لطفي نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام ظهر روز سه شنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان چرداول گفت: با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي عظيم در كشور اقتصاد مقاومتي بعنوان سياست راهبردي كشور بهترين راه علاج درمان مشكلات است.

وي اظهار داشت: مهمترين موضوع كشور ما بحث اقتصاد است كه با چالش هاي فراواني مواجه مي باشد و دشمنان نيز با اهرم هاي فشار و تحريم هاي ظالمانه در راستاي ضربه زدن به اقتصاد كشور و عقب نشيني مردم از مباني انقلاب حركت مي كنند.

امام جمعه ايلام به مزيت ها و برتري هاي اجراي طرح اقتصاد مقاومتي ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت:تمام كارشناسان حوزه اقتصاد اذعان دارند تنها راه برون رفت از مشكلات و خنثي نمودن توطئه هاي دشمنان اجراي درست اقتصاد مقاومتي است و مسئولين در سطح كشور بايد توجه وي‍ژه اي به اين مقوله داشته باشند و دولت تدبير و اميد نيز انصافا نگاه و توجه خاصي به تحقق شعار مقام معظم رهبري دارد وبا تشكيل يك ستاد فرماندهي به مديريت معاون اول رئيس جمهور در اين راستا در حال حركت مي باشند و ائمه جمعه و جماعات از ظرفيت تريبون هاي نماز جمعه مردم را نسبت به اقتصاد مقاومتي آگاه سازند.

حاج آقا لطفي به نقش و جايگاه ارزشمند جمهوري اسلامي در خاورميانه و عرصه هاي بين المللي اشاره كرد و گفت:دو حزب حاكم بر آمريكا كه راهبردشان تغيير نظام و تغيير رفتار در كشورهاست پس از 37 سال دشمني و اتخاذ انواع تحريم ها، دشمني ها و كينه توزي ها و توطئه هاي متعدد نتوانسته اند صدمه اي به انقلاب و جمهوري اسلامي بزندد.

امام جمعه ايلام تاكيد كرد: بعد از توافق هسته اي و عملكرد خوب دولت در اين راستا متاسفانه بدعهدي ها، عهد شكني ها آمريكا از گذشته بيشتر شده است و در زمينه لغو تحريم ها گامي برنداشته هيچ بلكه به بهانه هاي واهي همچون حقوق بشر و آزمايش هاي موشكي در صدد تحريم هاي جديد و توقيف داراييهاي بلوكه شده ملت ايران است.

وي بيان داشت: آمريكا عليرغم نيرنگ هاي متعدد عليه كشور ما ضربات سنگيني از ايران ديده است و امروز جايگاه و موقعيت ايران ددر نزد آن كشورو سياستمدارانشان آنقدر بزرگ است كه سرلوحه همه تبليغات نامزدهاي رياست جمهوري اسم ايران است و ايران سرنوشت انتخابات آن كشور را مشخص مي كند.

امام جمعه ايلام درادامه گفت: در مناقشت خاورميانه نقش ايران بي بديل و سرنوشت ساز است و سرنوشت كشورهايي همچون: لبنان،سوريه، عراق و حتي يمن بدست ايران و سياست راهبردي بزرگ انقلاب اسلامي رقم خواهد خورد.

وي به تحريم هاي همه جانبه آمريكا و غرب عليه ايران اشاره داشت و بيان كرد: قدرت دفاعي ما در جايگاهي قراردارد كه دشمنان نيز به عظمت و بزرگي آن اذعان و اعتراف دارند و همين توان و قدرت نظامي باعث دلهره و ترس دشمنان از ايران شده است و اين موضوع نشان دهنده قدرت بازدارندگي نظامي ما است.

امام جمعه ايلام درادامه سخنراني خود به بحث اربعين گريزي زد و گفت: اربعين براي استان ما يك ظرفيت بزرگ است و نام اربعين در كشور و منطقه تداعي كننده نام ايلام ومهران مي باشد و استان ايلام ظرفيت و پتانسيل پذيرايي از 3 ميليون زائر راداشته ودارد و اين موضوع را در اربعين سال گذشته و پذيرايي عالي از زائرين اثبات نمود.

حاجي آقا لطفي مشكل استان دراين خصوص را زير ساخت ها برشمرد و گفت:زير ساخت ها و راه ها مشكل ايلام در موضوع اربعين است و كارهاي خوبي در زمينه راه توسط دولت صورت گرفته است كه اميدواريم با مشاركت بيشتر دولت و قرارگاه خاتم اين موضوع رفع شود.

شهرستان 67 هزار نفري چرداول به مركزيت شهر سرابله در 35 كيلومتري ايلام قراردارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار