بانوی دیپلمات اتریشی در مصاحبه با خبر نگار تابناک:
رعایت حجاب هیچگونه محدودیتی را برای زنان جهت حضور در عرصه های اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۲۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 10 May 2016

بانوی دیپلمات اتریشی که سفیر این کشور در جمهوری اسلامی ایران را در سفر به ایلام همراهی می کرد به خبرنگار تابناک گفت: رعایت حجاب هیچگونه محدودیتی برای زنان جهت حضور در عرصه های اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد:نمونه بارز این مسئله زنان ایرانی هستند که با رعایت حجاب در سطوح عالی مدیریت های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی حضور یافته و به موفقیتهای زیادی دست یافته اند.

خانم ارلیش که مدت 4 ماه است به عنوان رئیس دفتر شرکت بزرگ نفتی OMV اتریش در ایران فعالیت دارد در ادامه متذکر شد:زنان ایرانی در سالهای اخیر به درجات بسیار بالایی از نبوغ و پیشرفت رسیده اند و این مهم نشان دهنده باز بودن فضای سیاسی کشور برای حضور زنان است.

ارلیش به فرهنگ بسیار غنی و تاریخ تمدن ساز ایران اشاره کرد و افزود: قبلا مطالعات زیادی در مورد ایران داشته و با فرهنگ و رسوم ایرانی تا حدودی آشنایی دارم.وی ادامه داد : ملت ایران بسیار خونگرم ، مهمان نواز و خوش اخلاق هستند و این سه شاخصه ی مهم هر گردشگری را برای آمدن به ایران ترغیب می کند.

رئیس دفتر شرکت نفتی OMV در ایران اضافه کرد : تاریخ روابط ایران و اتریش همواره مستحکم بوده و مراودات سیاسی،اقتصادی،علمی،فرهنگی و دیپلماتیک این دو کشور حتی در زمان تحریم ها علیه ایران هم قطع نشده است.

شرکت نفتی OMV اتریش یکی از سه غول نفتی بزرگ اروپا بوده و سرمایه گذاری و فعالیت خود را در ایران از سال 2001 آغاز کرده و در یکی دوسال اخیر این مراودات را افزایش داده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
یه نفر میگه محدودیتی ایجاد نمیکنه ولی هزار نفر میگه میکنه،من نمیدونم چرا با فلسفه بافی میخواهیم بگیم که نمیکنه.استدلالهایی که از حداقل تفکر و دانش برخوردار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
چیزیکه فکرشما را مشغول کرده اون مصونیت است که شما به اشتباه از آن به محدودیت یاد می کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
اگه خدا و دستوراتش رو دوست داشته باشیم هیچ محدودیتی ایجاد نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار