فرماندار سیروان گفت: انتخابات به طور بالقوه میدان و عرصه رقابت تشكل های سیاسی و شخصیت ها برای یافتن فرصت خدمت به مردم است.
کد خبر: ۲۱۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 24 April 2016

فرماندار سیروان گفت: انتخابات به طور بالقوه میدان و عرصه رقابت تشكل های سیاسی و شخصیت ها برای یافتن فرصت خدمت به مردم است.


به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه ظهر افزود: شان انتخابات به عنوان مهم ترین نماد مردم سالاری دینی در كنار مشاركت اگاهانه مردم مستلزم فعالیت قانونمند نامزدها و فعالان انتخاباتی برای جلب نظر و رای مردم است.
وی تاكید كرد: براین مبنا منتخبین باید جوابگوی اعتماد و اعتقاد موكلین خود در طول نمایندگی و مسئولیت خود باشند.
فرماندار سیروان همچنین حضور و مشاركت حداكثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تجلی عزتمندی نظام و یاس دشمنان عنوان كرد.
وی گفت: مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام اسلامی در طول عمر با بركت انقلاب و نظام اسلامی همواره با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف اقتدار و عظمت كشور را به جهانیان نشان داده اند.
یگانه با اشاره به حضور باشكوه و 92 درصدی مردم شهرستان سیروان در انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: دردور اول انتخابات از 11 هزار نفر واجد شركت این شهرستان بیش از 10 هزار نفر در انتخابات شركت كردند كه نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم این دیار است.
فرماندارسیروان ابراز امیدواری كرد: در مرحله دوم انتخابات نیز اهالی این شهرستان سطح ممتاز مشاركت خود را حفظ كنند.
بیش از 400 نفر از عوامل اجرایی،نظارت،بازرسی، انتظامی و نظامی در 23 شعبه ،آرای مردم شهرستان سیروان را جمع آوری می كنند.
شهرستان های سیروان ، ایلام، ایوان، مهران، ملكشاهی و سیروان در قالب حوزه انتخابیه ایلام دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند كه برای این دو كرسی چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم با یكدیگر رقابت می كنند.
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با دیگر شهرهای كشور كه انتخابات آنها به دور دوم كشیده شده است در 2 حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در استان ایلام نیز روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می شود. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار