پدرم نميدانم بپاس هيبت و پشتوانه اي كه هستي، بپاس تمام سختي هايي كه براي بزرگ كردنم كشيده اي، بپاس سپيدي دانه دانه موهايت با بزرگ شدن من و بپاس تمام خوبي هايت كجاي بهشت را بتو اختصاص داده اند.
کد خبر: ۲۱۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 21 April 2016

پدرم نميدانم بپاس هيبت و پشتوانه اي كه هستي، بپاس تمام سختي هايي كه براي بزرگ كردنم كشيده اي، بپاس سپيدي دانه دانه موهايت با بزرگ شدن من و بپاس تمام خوبي هايت كجاي بهشت را بتو اختصاص داده اند.


به گزارش تابناک ایلام؛امروز فارغ از هياهوي زندگي و در بزرگداشت روزت سختي هاي پنهان زندگيت را مرور مي كنم كه من در لابلاي بزرگ شدنم و شادي هاي كودكانه هيچگاه آنها را نديدم.

امروز مي خواهم تمام واژه هاي خوب را در وصفت رديف كنم و نثار قامت خميده ات كنم كه با بزرگ شدن من و كار و تلاش براي من كماني و شكننده شد.

امروز نام تورا بر زبان مي آورم كه هميشه با ذكرش وجودم آكنده مي شود از بودنت، از حس وجود سبزت و نام پر اقتدارت كه همان 'با با' است و تو براستي كه تنها درختي هستي كه شب هم سايه داري.

امروز بياد مي آورم روزهايي را كه در هياهوي كودكانه ام كه به جز بازي و تفريج هيچ چيز ديگري برايم لذت بخش نبود و هنگامي كه تو با كوله باري از خستگي به خانه مي آمدي من تنها فرصت بازي را از تو مي خواستم و مرا در آغوش مي كشيدي.

تو با تمام وجود خسته بودي و من با تمام وجود تو را در آغوش مي گرفتم و از سر شوق داد و فرياد راه مي انداختم تو هم هميشه بدون هيچ قيد و شرطي مي پذيرفتي.

انگار همين ديروز بود كه تازه راه رفتن را ياد گرفته بودم و تو با هزاران شوق و ذوق با تاتي نباتي كردن به دنبالم، پا به پاي كودكانه ام با افتخار و شوق تمام راه مي رفتي و دستان كوچكم را مي گرفتي و راه رفتن را پا به پايم آمدي.

كودكي هايم با روياهاي خوش با تو بودن و نخستين چين هاي صورت ماهت سپري شد و نوجواني ام با سپيدي دانه دانه موهايت گره خورد و گذشت.

آري اي همه عشق من، من بزرگ مي شدم ولي تو پير و پيرتر ولي همچنان چشم بره سبز شدنم مي ايستادي.

براستي كه چه خوب بود اگر همه روزها، روز پدر بود و من تمام اين مدت براي ايثارگري هاي پنهانت مي نوشتم كه به يقين باز هم ناكافي بود.

اگر تمامي سالنامه هاي دنيا ستاره دار روز زيبايت باشد و نامت سربرگ تمامي ثانيه هايم، بازهم براي او كه تو را با عشق آفريد حرف دارم براي رازهاي نهفته ات پدر عزيز./ع

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار