مرحله دوم مسابقات فوتبال مناطق رده سنی نوجوانان باشگاه های كشور با شركت پنج تیم از استان های ایلام، قزوین، اردبیل و همدان به میزبانی ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 20 April 2016

مرحله دوم مسابقات فوتبال مناطق رده سنی نوجوانان باشگاه های كشور با شركت پنج تیم از استان های ایلام، قزوین، اردبیل و همدان به میزبانی ایلام آغاز شد.


به گزارش تابناک ایلام؛در این دور از مسابقات كه به صورت دوره ایی برگزار می شود تیم های پیام مخابرات ایلام، اكباتان و ذوب آهن اردبیل، ستاره شهر قزوین و شهرداری همدان به مدت پنج روز در استادیوم تختی شهر ایلام با یكدیگر رقابت می كنند.
در روز اول این مسابقات كه عصر سه شنبه در زمین شماره یك استادیوم تختی ایلام برگزار شد تیم های ذوب آهن اردبیل با اكباتان دیگر نماینده این استان و پیام مخابرات ایلام با ستاره شهر قزوین بازی كردند.
در بازی نخست میان دو نماینده استان اردبیل در این مسابقات، اكباتان با نتیجه 2 بر یك بر ذوب آهن غلبه كرد و در بازی دوم نیز تیم ستاره شهر قزوین موفق شد با دو گل بر میزبان خود پیام مخابرات ایلام غلبه كند.
عصر امروز و در دومین روز از این دوره از مسابقات تیم های پیام مخابرات ایلام و شهرداری همدان و نماینده اردبیل با ستاره شهر قزوین در چارچوب این مسابقات با یكدیگر دیدار می كنند.
در پایان این مسابقات دو تیم برتر جواز حضور در مرحله سوم و نهایی مسابقات قهرمانی مناطق رده سنی نوجوانان باشگاه های كشور فصل 95 - 94 را پیدا می كنند.
در رشته ورزشی فوتبال استان ایلام دارای دو نماینده تیم (تربیت) در لیگ دسته دوم آقایان و (پالایش گاز بانوان) در لیگ برتر فوتبال بانوان است.
بیش از 10 هزار نفر در رشته ورزشی فوتبال در استان ایلام فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار