استاندار ايلام شناسايي چهره هاي ماندگار از بين جامعه معلمان در آستانه فرا رسيدن ايام بزرگداشت هفته معلم در ارديبهشت ماه امسال را حركتي قابل تقدير و ارزشمند دانست.
کد خبر: ۲۱۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 18 April 2016
 استاندار ايلام شناسايي چهره هاي ماندگار از بين جامعه معلمان در آستانه فرا رسيدن ايام بزرگداشت هفته معلم در ارديبهشت ماه امسال را حركتي قابل تقدير و ارزشمند دانست.

به گزارش تابناک ایلام،"محمدرضا مرواريد"عصر يكشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش اين استان اظهار كرد: اين اقدام آموزش و پرورش در سال جاري براي تجليل از معلمان برتر بسيار قابل توجه است و بايد در سال هاي آينده استمرار يابد. 
وي با اعلام حمايت استانداري ايلام براي تجليل از معلمان برتر در سال جاري افزود: در اين زمينه حمايت مالي انجام مي شود تا آيين بزرگداشت مقام معلم به صورت شايسته، مطلوب و در خور شان اين قشر فعال جامعه باشد. 
مرواريد با اشاره به تعيين ميزان شهريه آزمون هاي ترميمي و ارتقاي معدل دانش آموزان فارغ التحصيل سنوات گذشته بر توجه و حمايت لازم آموزش و پرورش به شرايط مالي دانش آموزان اين استان تاكيد كرد. 
وي همچنين خواستار تعيين تكليف تملك زمين هاي با كاربردي آموزشي در شهر ايلام شد و بر تلاش براي جذب افراد خير و مشاركت آنها براي توسعه و گسترش هر چه بيشتر فضاهاي آموزشي در مناطق مختلف اين استان تاكيد كرد. 
مديركل آموزش و پرورش استان ايلام نيز در اين نشست گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال يك نفر به عنوان چهره ماندگار براي معرفي در سطح ملي و 125 معلم در استان به عنوان نمونه انتخاب و مورد تجليل قرار خواهند گرفت. 
علي بيرانوند با بيان اينكه پارسال 208 معلم نمونه استان ايلام تجليل شدند، اظهار كرد: متاسفانه امسال به علت كمبود اعتبار تعداد معلماني كه به عنوان نمونه مورد تجليل قرار مي گيرند به نصف تعداد پارسال كاهش يافته است. 
وي ادامه داد: از اين شمار 25 نفر به عنوان نمونه استاني همزمان با بزرگداشت هفته معلم تقدير مي شوند و مابقي معلمان نيز در سطح منطقه اي و شهرستاني تجليل مي شوند. 
بيرانوند همچنين با اشاره به ضرورت تعيين تكليف تملك زمين هاي با كاربردي آموزشي شهر ايلام افزود: مركز استان با كمبود شديد فضاي آموزشي مواجه است به طوري كه تراكم جمعيت در برخي كلاس هاي درس تا 40 نفر هم افزايش يافته است. 
وي يادآور شد: با توجه به ضرورت موجود بايد زمينه ساخت فضاهاي آموزشي جديد در استان فراهم شود. 
بيرانوند همچنين با اشاره به برگزاري جشنواره خيران مدرسه ساز در 27 ارديبهشت ماه بر جذب مشاركت هاي مردمي براي توسعه فضاهاي آموزشي در استان ايلام تاكيد كرد./م 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار