اسکان یک میلیون و 662 هزار گردشگر نوروزی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تاکنون یک میلیون و 662 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافته اند.
کد خبر: ۲۰۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 31 March 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تاکنون یک میلیون و 662 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافته اند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛ اصغر رشنو اعلام کرد: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز یازدهم فروردین ماه 156 هزار و 624 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده اند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ادامه داد: با احتساب آمار روزهای گذشته، تاکنون یک میلیون و 662 هزار و چهار نفر گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان کرمانشاه اقامت یافته اند.

رشنو گفت: همچنین روز گذشته (یازدهم فروردین) 20 هزار و 566 گردشگر از موزه ها و محوطه های تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع آمار بازدیدکننده از موزه ها و محوطه های تاریخی استان تاکنون به 220 هزار و 846 نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از انجام 111 مورد بازدید نظارتی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری استان در روز یازدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون یک هزار و 558 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته است.

استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.

کتیبه و سنگ نگاره های داریوش هخامنشی در بیستون تنها اثر جهانی استان کرمانشاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار