مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در ۲۰ کانون مسجد در نقاط مختلف این استان به ‌صورت ویژه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 29 March 2016

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در ۲۰ کانون مسجد در نقاط مختلف این استان به ‌صورت ویژه خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه‌ها، تبیین سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در بین اقشار مختلف مردم به ‌ویژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: سخنرانی، مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه فرهنگی، اهدای کتاب، تجلیل از اعضای کانون‌های مساجد که نام فاطمه و کوثر دارند و همچنین برگزاری جشن‌های ویژه از برنامه‌های این مراسمات است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اضافه کرد: برنامه ویژه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون شهدای روستای حاج بختیار ساعت 3 فردا بعدازظهر در محل بقعه متبرکه حاج بختیار با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی، مردم و اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌های ویژه ولات با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان ایلام در کانون‌های رحمت اللعالمین مسجد ثارالله، کانون گنبد پیرمحمد عابد، کانون نینوا مسجد فاطمه زهرا(س) و کانون شمیم ولایت روستای چالسرا برگزار می‌شود.

چراغی‌پور یادآور شد: دیدار و تکریم از همسران و مادران شهدا، تجلیل از خواهران و مادران فعال عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری نشست‌های بصیرتی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر270 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارند که بیش از 70 درصد از این تعداد در مناطق روستایی و عشایری استان واقع ‌شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار