مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برگزاری یادواره های شهدا امروز یک نقش مهم و اساسی در زمینه سازی و انتقال پیام شهدا به نسل جوان جامعه دارد.
کد خبر: ۱۹۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 14 March 2016

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برگزاری یادواره های شهدا امروز یک نقش مهم و اساسی در زمینه سازی و انتقال پیام شهدا به نسل جوان جامعه دارد.



به گزارش تابناک ایلام؛سردارنعمان غلامی یکشنبه در یادواره شهدای گردان 502 امام حسین(ع) در محل قرارگاه لشکر 11 امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: هر یادواره شهید خود تکرار یک مقطعی از تاریخ بوده و روشن کننده رموز موفقیت و مشکلات یک مقطع تاریخی است که چگونه از آن عبور شده است.
وی افزود: برای ادامه راه شهدا و رسیدن به اهداف شهیدان از همین یادواره ها است که باید تصمیم گرفته چگونه راه را انتخاب کرد، در چه مسیری حرکت کرد و از سختی ها و مشکلات چگونه باید حرکت کرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: یادواره ها نقش اساسی در زمینه سازی برای ادامه راه شهدا و انتقال فرهنگ شهدا دارد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امنیتی که اکنون از آن برخورداریم از مجاهدت خون شهدا و ایثارگران است.
سردار سید صادق حسینی تاکید کرد: یاد شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می کند بنابراین یاد شهدا باید همشه زنده نگه داشته شود.
وی از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد و گفت: در دور دوم انتخابات نیز باید حضوری پررنگ داشته باشیم و با بصیرت راه شهدا را ادامه دهیم.
در این مراسم سراسر معنوی که جمعی از مسئولان نظامی و دوایر دولتی ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، مداحان به اجرای مداحی در رثای شهدا پرداختند و از خانواده های شهدای گرانقدر گردان 502 امام حسین(ع) تجلیل به عمل آمد.
گردان 502 امام حسین (ع) در دوران جنگ تحمیلی 54 شهید والامقام را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار