دبیر ستاد تسهیلات سفر آبدانان گفت: زمینه اسکان دو هزار و 500 مسافر و مهمان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۹۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 09 March 2016

دبیر ستاد تسهیلات سفر آبدانان گفت: زمینه اسکان دو هزار و 500 مسافر و مهمان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید اولاد اظهار کرد: برای اسکان مسافرین نوروزی هشت فضای آموزشی، کانکس های اقامتی مجموعه تفریحی سراب آبدانان، مهمانسراهای ادارات و اماکن مذهبی شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شیوه نامه ستاد تسهیلات سفر در این شهرستان تهیه و به ادارات و نهادهای مربوطه ارسال شده و نقش و مسئولیت هر دستگاه اجرایی در چگونگی ارائه خدمت به مسافرین نوروزی نیز در این شیوه نامه مشخص و معیین شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبدانان تعداد آثار تاریخی و اماکن دیدنی این شهرستان را 183 مورد اعلام کرد و گفت: این اماکن برای بازدید مردم، مسافرین و مهمانان نوروزی آماده است.
اولاد توزیع دفترچه های راهنمای مسافرین، پخت غذاهای محلی، پذیرایی از مهمانان، توزیع بسته های فرهنگی و کمک های اولیه و نقشه کامل شهرستان، پخش موسیقی محلی و اجرای آیین سنتی تحویل سال را از مهمترین برنامه های ستاد تسهیلات شهرستان آبدانان دانست.
وی تاکید کرد: امامزادگان سیدصلاح الدین محمد(ع) و جابر انصار، آبشارهای زیبای ماهوته و بان گنبد، شهرهای تاریخی جولیان و چوره، دژهای مستحکم و دیدنی پشت قلعه و هزار دره، مناظر چشم نواز دینارکوه و کبیرکوه، مجموعه مفرح سراب آبدانان و دریاچه دو قلوی سیاه گاو از مهمترین اماکن و مناظر دیدنی این شهرستان است که همه ساله در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافرین نوروزی است.
شهرستان آبدانان با 55 هزار نفر جمعیت در 167 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار