مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: 580 تن قیر یارانه ای برای آسفالت معابر روستایی ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۹۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 02 March 2016

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: 580 تن قیر یارانه ای برای آسفالت معابر روستایی ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک ایلام؛فریادرس شهبازی اظهار کرد: یکی از اقدامات قابل توجه که در بودجه سال جاری توسط دولت مصوب و ابلاغ شد تخصیص سهمیه قیر است برای آسفالت شبکه های معابر داخل روستاها که از این طریق توانستیم بخشی از پروژه های نیمه تمام بنیاد مسکن که در سالهای قبل با محدویت های منابع مالی، نیمه کاره مانده بود به مرحله آسفالت برسانیم.
وی افزود: ازجمله فعالیت هایی که به خوبی در مناطق روستایی استان به ثمر نشست طرح توسعه و آسفالت معابر روستایی با استفاده از سهمیه قیر رایگان بوده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه 580 تن قیر یارانه ای در این بخش به استان ایلام اختصاص یافته است، گفت: این طرح در 19 روستای استان آغاز شد و سطحی معادل 65 هزار و 381 مترمربع برای شبکه معابر داخل محدوده روستاهایی که تا مرحله زیرسازی، اجرای جوی و جدول رسیده و آسفالت انجام شده است.
شهبازی یادآور شد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 220 میلیون ریال هزینه شد.
وی با اشاره به اجرای طرح هادی در استان گفت: امسال اجرای طرح هادی در 78 روستای استان ایلام مصوب شد که در این زمینه مقرر شد اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استان برای تهیه و بازنگری این تعداد طرح هادی روستایی هزینه شود.
وی اضافه کرد: از آغاز طرح مقاوم سازی منازل مسکونی این استان در سال 84 تاکنون 23 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده اند.
استان ایلام با جمعیت حدود 585 هزار نفر دارای 603 روستا است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار