فرماندار آبدانان گفت: مشارکت بالا و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، یک بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید و قلب مقام معظم رهبری را شاد کرد.
کد خبر: ۱۹۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 02 March 2016

فرماندار آبدانان گفت: مشارکت بالا و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، یک بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید و قلب مقام معظم رهبری را شاد کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری اظهار کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف صیانت از نظام اسلامی، شاخص دلبستگی آنان به آرمان های مقدس شهیدان و اهداف بلند حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به حضور همه جانبه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند و مشارکت دیدنی آنان در این همسرایی ملی افزود: شرکت با نشاط قشرهای مختلف در این انتخابات و حضور حماسی در این روز تاریخی، امید واهی معاندان به اهداف امام و شهدا را برای همیشه نا امید و نگران کرد.
فرماندار آبدانان، شرکت مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکمیل کننده این حماسه سیاسی دانست و تاکید کرد: مردم غیور و متدین این شهرستان همپا با دیگر مردم استان ایلام در مرحله دوم نیز با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری بر صحیفه سبز و قطور پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایران می افزایند.
عسگری با تجلیل از همکاری خوب مردم با مجریان و برگزار کنندگان انتخابات هفتم اسفند گفت: به همت و اراده دولت تدبیر و امید و مشارکت و همراهی مجدانه مردم انقلابی در روز هفتم اسفند، یکی از بهترین و آرام ترین و با طراوت ترین انتخابات ادوار گذشته در این شهرستان برگزار شد.
رئیس شورای اداری آبدانان میزان مشارکت مردم این شهرستان در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری را 80 درصد اعلام کرد.
شهرستان آبدانان با 55 هزار نفر جمعیت در 167 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، این شهرستان به همراه شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره در قالب حوزه انتخابیه اصلی دهلران یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
105 هزار 810 نفر از مجموع 133 هزار و 438 نفر واجد شرایط این شهرستان در انتخابات شرکت کردند که در پایان شادمهر کاظم زاده با 25 هزار و 522 رای و علی محمد احمدی با 22 هزار 749 رای بیشترین آرای مردم را به خود اختصاص دادند ولی هیچ کدام موفق به کسب حد نصاب 25 درصدی نشدند بنابراین انتخابات در این حوزه انتخابیه با حضور این دو نامزد به مرحله دوم کشیده شد که قرار است اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت سال 95 برگزار شود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار