این خبربه روزرسانی می شود
امروز جمعه7 اسفند 94 انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح آغاز شده است. مردم در این انتخابات، نمایندگان خود در "دهمین" دوره مجلس شورای اسلامی و "پنجمین" دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 26 February 2016

امروز جمعه7 اسفند 94 انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد. مردم در این انتخابات، نمایندگان خود در "دهمین" دوره مجلس شورای اسلامی و "پنجمین" دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش تابناک ایلام ، بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، جمعیت واجد شرایط در کشور برای رای دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر است.

آغاز رای‌گیری، 8 صبح خواهد بود. هر شعبه‌ای که کار رای‌گیری‌اش به اتمام برسد با حضور هیئت نظارت شمارش آراء آغاز و صورتجلسه خواهد شد و پس از تجمیع آرا، نتیجه انتخابات آن حوزه اعلام خواهد شد. در برخی حوزه‌ها امروز نتیجه آراء اعلام می‌شود. اعلام نتیجه نهایی در حوزه‌هایی مانند کلان‌شهر تهران ممکن است تا 3 روز نیز به طول بینجامد.

آنطور که ستاد انتخابات کشور اطلاع داده، 130 میلیون تعرفه در اختیار استان‌ها قرار گرفته و اگر تعرفه‌ای اضافه بیاید عودت داده خواهد شد و هرگز قابل استفاده نخواهد بود و به عنوان اوقاف دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

52 هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور و 120 هزار صندوق رای برای انتخابات فردا از سوی وزارت کشور پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

بنابر قانون همه نامزدهای انتخاباتی می‌توانند سر صندوق‌ها نماینده داشته باشند، البته در حوزه‌هایی مثل تهران که نامزدها زیاد است فهرست‌ها می‌توانند به جای افراد نماینده داشته باشند داشته باشند. مدرکی غیر از شناسنامه برای رای‌دادن مورد پذیرش نخواهد بود وهمه رای‌دهندگان در هنگام اخذ رای شناسنامه و کارت ملی خود را باید همراه داشته باشند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور، نرم افزار برگزاری انتخابات الکترونیک به دلیل برخی نواقص، به تایید شورای نگهبان نرسیده است بنابراین شمارش آرا در تمام کشور به صورت دستی انجام خواهد گرفت. زمان پایان انتخابات ساعت ...... خواهد بود که البته درصورت وجود مشارکت زیاد مردم در حوزه های مختلف قابل تمید خواهد بود.

متولدین 7 اسفند 1376 به قبل می توانند در انتخابات شرکت کنند
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با یادآوری همراه داشتن مدارک لازم برای شرکت در انتخابات (شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی)گفت: متولدین 7 اسفند 1376 به قبل می توانند در انتخابات امسال شرکت کنند.

منوچهر تیموری اظهار کرد: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در روز انتخابات ضروری است ولی کسانی که کارت های ملی خود را به هر دلیلی همراه ندارند باید حتما شماره ملی خود را همراه داشته باشند تا از آنها رای گیری بعمل آید.
وی بر دایر بودن ادارات ثبت احوال تا پایان وقت رای گیری جهت ارائه خدمات هویتی و شماره ملی خبر داد و افزود: متولدین هفتم اسفند سال 76 و قبل از آن به عبارت دیگر افرادی که 18 سال آنها در این روز تمام شده بود می توانند در انتخابات شرکت و رای دهند.

196شعبه اخذرای درحوزه انتخابیه دهلران مستقر شده است

به گزارش تابناک ایلام از حوزه انتخابیه دهلران : رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت : ۱۹۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران برقرار شده که از این تعداد ۸۸ شعبه ثابت، ۶۷ شعبه سیار و ۴۱ شعبه روستایی است.
امید علی سبزی گفت: ۱۳۳ هزار و ۴۳۸ نفر در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره واجد شرایط رای دادن هستند.
وی گفت : در حوزه انتخابیه دهلران هفت نامزد برای کسب یک کرسی به رقابت خواهند پرداخت وخوشبختنانه زمینه امکانات ونیروی انسانی برای برگزاری باشکوه انتخابات در حوزه انتخابیه مهیا است
سبزی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۲۱۰ نفر در این حوزه رای اولی هستند، گفت حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم است.
وی با بیان اینکه هر نتیجه ایی حاصل شود خواست و رای مردم است و همگان باید به آن تمکین کنند، ابراز امیدواری کرد همه واجدین شرایط رای دادن در این استان با شور و اشتیاق در انتخابات حاضر شوند.

مصرف39هزارو365تعرفه درحوزه انتخابیه دهلران
فرماندار دهلران گفت : تاکنون بیش از یک سوم از وتاجدین شرایط شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران پای صندوق های رای رفتند.
فرماندار دهلران گفت : تاکنون بیش از یک سوم از واجدین شرایط شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران پای صندوق های رای رفتند.
به گزارش تابناک ایلام ازحوزه دهلران؛امید علی سبزی در جمع خبرنگاران گفت : 39هراز365تعرفه در حوزه انتخابیه دهلران مصرف شده که از این میزان 11616تعرفه در شهرستان هلران ،بدره 4482تعرفه ،دره شهر 11076،آبدنان 12191تعرفه مصرف شده است
رییس حوزه انتخابیه شهرستانهای دهلران ، آبدنان ،دره شهر وبدره اظهار داشت : 4005نفر عوامل اجرایی ونظارت در امر انتخابات در حوزه انتخابیه همکاری دارند
به گزارش تابناک ۱۹۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران برقرار شده که از این تعداد ۸۸ شعبه ثابت، ۶۷ شعبه سیار و ۴۱ شعبه روستایی و۱۳۳ هزار و ۴۳۸ نفر در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره واجد شرایط رای دادن هفت هزار و ۲۱۰ نفر در این حوزه رای اولی هستند.

125 عکاس و خبرنگار انتخابات هفتم اسفند را در ایلام پوشش می دهند


به گزارش تابناک ایلام؛بهمن جلیلیان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و عکاسان در شعب اخذ رای فراهم شده است، اظهار کرد: از زمان آغاز به کار ستاد انتخابات، رسانه ها همکاری بسیار خوبی در پوشش اخبار انتخابات داشته اند.
وی با اشاره به اینکه جلب مشارکت حداکثری و ثبت و ضبط حماسه حضور در اولویت پوشش خبری قرار دارد، افزود: اطلاع رسانی دقیق همراه با امانتداری از آرای مردم و نیز بستر سازی برای برگزاری مطلوب انتخابات با مشارکت گسترده مردم از جمله وظایف مهم این ستاد است.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام ضمن تاکید بر نقش مفید و سازنده رسانه ها جهت تلاش در راستای ایجاد و حفظ وحدت و همدلی در جامعه و دوری از تنش زدایی تاکید کرد: بدون شک مردم این استان همچون گذشته در انتخابات هفتم اسفند نیز حماسه ای ماندگار دیگری را می آفرینند.

فرماندار سیروان: شور و شوق مردم در پای صندوق های رای مثال زدنی است

به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق انتخابات اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در 23 شعبه صندوق اخذ رای در این شهرستان با شور و نشاط بالای مردم آغاز شده است.
وی افزود: فرایند انتخابات در روستاها و شهرهای تابع این شهرستان در آرامش کامل و حضور چشمگیر مردمی در حال برگزاری است.
یگانه تاکید کرد: 400 نفر از عوامل اجرایی اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی در شعب اخذ رای پذیرای آرای مردم هستند.
فرماندار سیروان با تاکید بر مشارکت بالای مردم در این عرصه سیاسی گفت: حضور و مشارکت بالای مردم در واقع رقم زدن سرنوشت ملت و نظام به دست خود مردم است و این عامل باعث وحدت ملی در سطح کشور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای کشور می شود.

تکذیب هرگونه درگیری واغتشاش در شهرآسمان آباد

فرماندار چرداول شایعه بروز ناامنی در شعبه های اخذرای شهر آسمان آباد راتکذیب کردواظهار کرد:هیچگونه درگیری ونزاعی در محلات وروستاهای تابعه آسمان آباد بروز نداده واین شایعه از اساس صحت ندارد.

پرویزکولانی گفت:از صبح امروز وهمزمان با سایر نقاط کشور رای گیری در 69شعبه اخذ رای شهرستان چرداول آغاز شده است واین روند تا کنون در کمال آرامش وبا مشارکت بسیار خوب مردم ادامه دارد.
شایان ذکر است ظهر امروز شایعه ای مبنی بر وقوع درگیری ونامنی در شعب اخذ رای آسمان آباد منتشر شده بود.

تاکنون 150 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند


حسین کلانتری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت:تا ساعت 14 بیش از 150 هزار نفر از مردم استان ایلام در انتخابات شرکت کرده اند.
وی اظهار کرد:از تعداد کل افراد شرکت کننده،بیش از 100 هزار نفر در حوزه انتخابیه ایلام و بیش از 50 هزار نفر در حوزه انتخابیه دهلران شرکت کرده اند.

هیچ گونه تخلفی درحوزه انتخاباتی دهلران واصل نشده است


به گزارش تابناک ایلام؛کاظم غلامی در جمع خبرنگاران گفت : خوشبختانه از زمان اخذ رای تاکنون در حوزه انتخاباتی دهلران روند انتخابات با کمال آرامش ونظم در حال برگذاری است
غلامی افزود : یک سری گزارشات مردمی واصل که بلا فاصله نیروهای بازرسی به محل اعزام شدن وبعد از برسی به کذب بودن این گزارشات برای آنها محرض بوده است
وی افزود :در حوزه انتخابیه دهلران 230نفر کار بازرسی دهلران را به عهده دارند که از این تعداد 12نفر جز هئیت بازرسی ،20نفر سر بازرس و198نفر بازرس هستن وبر روند اجرای انتخابات نظارت دارند

وی اظهار داشت : تمام اعضای هئیت بازرسی در حوزه انتخابیه دهلران به صورت مستمر از شعب اخذ رای بازرسی می کنند وتاکنون هیچ گونه تخلفی مشاهده نکردند.
رئیس بازرسی حوزه انتخابی دهلران افزود:باتوجه به اینکه سامانه هوشمند پیامکی 3000353بازرسی انتخابات سهبا مهیا شده شهروندان گزارشات خود را ازطریق پیامک تخلفات را گزارش دهند.

تاکنون بیش از50 درصدمردم استان ایلام رای داده اند

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه دهلران در جنوب استان ایلام گفت:خوشبختانه در استان ایلام تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری فراهم است.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید در تشریح وضعیت انتخابات استان اظهار کرد:باتوجه به بررسیهای بعمل آمده توسط عوامل اجرایی ونظارتی ودست اندرکاران انتخابات، تاکنون روند انتخابات بدون هیچگونه مشکلی در حال اجرا بوده است.

استاندارایلام به میزان مشارکت مردم اشاره کرد و افزود:تاکنون بیش از 50در صد از واجدین شرایط استان در انتخابات مشارکت داشته اند وپیش بینی می شود این میزان به 80در صد نیز افزایش یابد

وی ادامه داد:در صورت استقبال مردم ودر خواست شعب اخذ رای موضوع تمدید زمان رای گیری در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد واین موضوع در قالب اطلاعیه های این ستاد به اطلاع مجریان انتخابات رسانیده خواهد شد

استاندار ایلام د پایان به مردم توصیه کرد که قبل از پایان روز درپای صندوقهای رای حاضر شده وآن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

مشارکت 63درصدی ایلامیها درپای صندوقهای رای

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از مشارکت 63درصدی رای دهندگان استان ایلام درانتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری تا ساعت20امروز خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری در گفتگویی خبری اظهارکرد:مردم استان ایلام با مشارکت بالای خود در انتخابات امروز؛شعور سیاسی خودرابه نمایش گذاشتند.

وی در تشریح میزان مشارکت مردم استان ایلام در این انتخابات گفت: تاکنون بیش از 267هزار وهشتصدوسی ونه نفردر دوحوزه انتخابیه شمال و جنوب استان آرای خود را به صندوقهای رای ریخته اند که از این میزان 177هزارودویست وبیست ویک مربوط به حوزه شمالی ومیزان 90هزار 618نفر نیز در حوزه جنوب آرای خود را به داخل صندوقهای رای ریخته اند.

کلانتری افزود:میزان مشارکت رای دهندگان واجدین شرایط دراین دوره از انتخابات در سطح استان تازمان اعلام این خبر بیش از 63درصد اعلام شده است که از این میزان، در حوزه شمالی 59درصد ودر حوزه جنوبی 68درصد از واجدین شرایط در انتخابات مشارکت داشته اند
معاون سیاسی استاندار ایلام پیش بین کرد با تمدید زمان پایان اخذ آرا توسط ستاد انتخابات این میزان مشارکت نیز افزایش یابد.

اتمام رای گیری درایلام/322هزارو509نفر رای دادند
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری شامگاه جمعه اظهار کرد: از مجموع افراد شرکت کننده در این انتخابات 218هزار نفر با درصد 72.4 در حوزه شمال و 104هزار و 509 نفر با درصد 78.5 در حوزه جنوب رای داده اند.
وی با بیان اینکه شهرستان ایلام با 110هزار و 422 نفر بیشترین تعداد رای دهنده را داشته گفت: انتخابات تنها تا ساعت 22تمدید شده ولی شعب اخذ رای باید آراء افرادی که در شعب حضور دارند را جمع آوری کنند.
هرچند فرآیند شمارش آرا در بسیاری از حوزه های رای گیری پایان یافته است اما خبری موثق از سوی فرمانداریها اعلام نشده است اما براساس آخرین خبرهای دریافتی از وضعیت رقابت کاندیداها در حوزه شمالی استان ایلام درشهرستان سیروان رقابت بین آقایان  جلال میرزایی وسجادامیدی است . درشهرستانهای ایوان ووچوار آقایان لطیف صادقی ،خانم سارافلاحی وآقای جلال میرزایی دارای رقابتی تنگاتنگ می باشند.
در شهرستان مهران رقابت اصلی مابین سیدمحمد طاهری مقدم،حجت اله شیرزادی وسلام امینی وهمچنین در شهرستان ملکشاهی هم مابین آقایان سلام امینی وحجت اله شیرزادی است.
در شهر ایلام وحومه کفه رای به نفع آقای لطیف صادقی وجلال میرزایی وخانم سارا فلاحی سنگینی می کند این درحالیست درشهرستان چرداول بدلیل تقسیم شدن آرا آقایان جلال میرزایی وبیت اله نوریان از رای بیشتری برخوردار هستند.
براین اساس تاکنون آقایان جلال میرزایی وخانم سارا فلاحی وآقای لطیف صادقی از بالاترین بخت برای صعود به دور دوم انتخابات برخوردار بوده وشاید هم قطعی شده باشد بااین حال باید صبر کنیم تا نتیجه قطعی اعلام وسرنوشت نفر چهارم نیز روشن شود

براساس آخرین اخبار دریافتی نتایج غیررسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستان ایلام تاکنون بدینشرح است:
حوزه شمالی
1-جلال میرزایی
2-سارا فلاحی
3-لطیف صادقی
4-(نفرچهارم فعلا درحال تغییراست

درحوزه جنوبی استان
خبرها از رقابت تنگاتنگ مابین آقایان شادمهر کاظم زاده وعلی محمد احمدی حکایت دارد این درحالیست که با پیشی گرفتن آقای کاظم زاده حضور وی درمجلس قوی تربه نظر برسد
آخرین اخبار
 انتخابات درحوزه شمال به دور دوم کشیده شد
1-جلال میرزایی
2-سارافلاحی
3-لطیف صادقی
4-سلام امینی
7:32طبق آخرین گزارش دریافتی راهیابی 4نفر فوق در حوزه شمالی استان قطعی اعلام شد
7:33طبق آخرین آمارهای دریافتی نتیجه انتخابات در حوزه جنوب به این شرح است
شادمهرکاظم زاده 24853رای
علی محمد احمدی 22695رای
اما بدلیل بحث آرای باطله فعلا کاندیدای راه یافته به مجلس فعلا مشخص نیست واین موضوع پس از جلسه ای همکنون در فرمانداری دهلران برگزار شده است نهایی خواهد شد که در صورت تعیین تکلیف آرای باطله وجابجایی در آرا آقای مهرشاد کاظم زاده مستقیما به مجلس راه خواهد یافت در غیراینصورت این انتخابات هم با حضور دوکاندیدای فوق به دور دوم خواهدکشید
منتظر نتیجه قطعی باشید
8:28 براساس آخرین اخبار دریافتی آقای سیدمحسن سعیدی گلپایگانی بعنوان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد

*آمار نهایی حوزه شمال استان ايلام اعلام شد
با اعلام نتایج شمارش آرا تا کنون افراد ذیل بیشترین آرا را کسب کردند:
سارا فلاحی ۳۸۱۴۰ رای
سلام امینی ۳۷۷۱۴ رای
جلال میرزایی ۳۶۲۱۴ رای
لطیف صادقی ۳۱۰۶۳ رای
بدین ترتیب انتخابات در حوزه شمالی استان دو مرحله ای شد.

*نتایج شمارش آرا در حوزه جنوب ایلامی نشان میدهد که انتخابات میان آقایان شادمهر كاظم زاده (با  ٢٤٨٥٣رای) و علی محمد احمدی (٢٢٦٩٥رای) به دور دوم کشیده شد.

نتیجه نهایی انتخابات در ایلام اعلام شد
حوزه انتخابیه ایلام ،ایوان ،سیروان چرداول ،مهران وملکشاهی(حوزه شمالی)

1-سلام امینی با 39363رای
2-سارا فلاحی با38556رای
3-جلال میرزایی با36470رای
4-لطیف صادقی 31384رای
حائز اکثریت آرا ء شدند وانتخابات دراین حوزه به دور دوم کشیده شد

حوزه انتخابیه دهلران ،دره شهر،آبدانان وبدره (حوزه جنوب)

براساس آخرین نتیجه شماش آراء؛ دراین حوزه انتخابیه
آقای شادمهر کاظم زاده با کسب 24853رای
آقای علی محمد احمدی با کسب 22695رای
بیشترین آراء راکسب نموده که انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد
نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراستان ایلام
براساس آخرین اخبار دریافتی نتایج انتخابات مجلس خبرگان در ایلام به این شرح است:
1-آیت‌الله سیدمحسن سعیدی گلپایگانی با اخذ 136919 رای
2-آیت‌الله مهدی خطیبی بود که توانست 81962 رای
بر پایه آخرین گزارش دریافتی آیت اله سیدمحسن سعیدی گلپایگانی بعنوان نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری حائز اکثریت آرا شد
شایان ذکر است این گزارش ؛آخرین خبر قطعی از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه شمالی  وخبرگان رهبری بود که دقایقی پیش توسط فرمانداری ایلام اعلام شد


این خبر قطعی است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
حمزه کریمی ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
به امید تحقق فردایی بهتر برای مردم با وفای به عهد نمایندگان در کرسی مجلس
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
به خدا بی عدالتیه اگه از حوزه جنوب احمدی بیاد دور دوم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
مطمئنا با این قبیله گرایی و تعصبات و انتخاب افراد که فقط مدرک دارند استان ایلام علاوه بر محرومیتها با فقر فرهنگی هم مواجه خواهد بود
behrooz61
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
از قبل قابل پیش بینی بود فکر کنم بهترین نفرات انتخاب شدن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
سلام خدمت همگی:
چرا تعداد آراء مجلس خبرگان اعلام نمیشه؟ فکر کنم به همون اندازه مجلس مهم باشه.
علی
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
انشاالله در دور دوم مردم فهیم حوزه جنوب با انتخاب دکتر احمدی که بهترین و لایق ترین کاندید است مسیر توسعه و پیشرفت را سرعت خواهند بخشید.
امیر محمد
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
سلام خدمت همگی
انشالله آقای سلام امینی به بهارستان میره ایشان مردی خیلی زجرکشیده و خاکی هستند و هدفش فقط خدمته و دنبال پست و مقام مثل یعضی ها نیست.
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
ان شالله ارا چند صندوق باطل میشه وحق به حق دار میرسه ..........
دره شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
سلام مردم ایلام به خرید رای عادت نداشتندمردم عزیزوولایت مدارایلام اجازه ندهیدباآخرتتان یک عده کاندیدبی سوادکه فقط مدرک خشک وخالی دارند بازی کنند .القاب دکترومهندس دردکبیرکوه ودینارکوه دوانخواهدکرد.
دره شهری رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
سلام .سوابق احمدی وکاظم زاده بررسی کنید.کدامیک بامردم صداقت داشته اند به خداحق این مردم مظلوم حوزه جنوب این بازیها ی بی اساس وخودخواهانه بعضی ازکاندیدهانیست.بایددرپیشگاه خداودادگاه عدل الهی پاسخگوباشید.نکند ازرای مردم پله ای بسازید برای خود.درود برمردم زحمتکش وولایت مدارحوزه جنوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار