با حضور استاندار ایلام پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ایوان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 08 February 2016
با حضور استاندار ایلام پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ایوان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید استاندار ایلام در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان ایوان طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان را افتتاح کرد.

مروارید در بدو ورود به شهرستان ایوان با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمود و سپس با جانباز 70درصد قطع نخاعی عجم صادق پور که سال 62 در منطقه عملیاتی گیلانغرب به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود دیدار کرد.

استاندار ایلام پس از آن مجتمع قالیبافی شهرستان ایوان که با اعتبار 100 میلیون تومانی و از محل اعتبارات کمیته امداد شهرستان ایجاد شده بود را افتتاح نمود ، گفتنی است این طرح با 26 دار قالی برای تعداد 30نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

مروارید پس از آن دبستان 6 کلاسه برکت شهرک اندیشه را که از محل اعتبارات سهم شهرستان و بنیاد برکت با هزینه 713میلیون تومانی در مساحت 515 مترمربع احداث شده بود را افتتاح نمود.

در ادامه سفر استاندار ایلام به ایوان پروژه روشنایی معابر 8 روستای شهرستان ایوان با اعتبار 900میلیون تومان را افتتاح که در حال حاضر 100درصد روستاهای شهرستان دارای برق و 65درصد آنها نیز دارای روشنایی معابر می باشند.

همچنین مروارید با خانواده شهید امجد حسن پور از شهدای حوزه دانش آموزی که سال 65 در قلاویزان به شهادت می رسد دیدار و از پروژه های سد سرتنگ و کارخانه اسیدسولفوریک شهرک صنعتی بازدید و در پایان کارگاه اشتغالزایی کمیته امداد را افتتاح نمود.

منبع:جویزرایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار