عامل مزاحمت‌هاي غير اخلاقي در شبکه اجتماعي تلگرام پسر جوان، توسط پليس خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 26 January 2016
به گزارش مردم سالاری، رئيس پليس فتا خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: با دريافت پرونده اي مبني بر مزاحمت‌هاي غير اخلاقي مکرر براي پسر دانشجو در شبکه اجتماعي تلگرام موضوع در دستور کار تيمي از کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: در بررسي اظهارات جوان دانشجو که همزمان با دانشگاه در يک واحد صنفي مشغول به کار بوده مشخص شد مدت دو ماه است که از طرف فردي ناشناس مطالب غير اخلاقي در قالب پست و کليپ برايش ارسال مي‌شود.

وي ادامه داد: کارشناسان پليس فتا پس از يک سري تحقيقات فني در فضاي سايبر عامل ارسال مطالب و کليپ‌هاي غيراخلاقي را شناسايي و به پليس فتا احضار کرد.

سرهنگ جهانشيري تصريح کرد: دختر جوان که هم دانشگاهي شاکي پرونده بود در بازجويي‌هاي به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشت به دنبال خواستگاري شاکي از يکي از دوستانم، براي اينکه شاکي را مورد ارزيابي قرار دهيم به پيشنهاد دوستم مطالب غير اخلاقي را براي وي در شبکه اجتماعي تلگرام ارسال مي‌کردم.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي با اشاره به معرفي متهم و همدستش به مقام قضايي، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندي و کرامت انساني فضاي سايبري را دستمايه برخي افعال زشت و ناشايست قرار ندهيد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار