کد خبر: ۱۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 25 January 2016

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان این استان، همزمان با ایام‌الله دهه‌ی مبارکه‌ی فجر خبر داد.

«عمران خودآموز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان شهرستان‌های مختلف استان بوده که به مدت ۱۰ شب در محل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برپا خواهدشد.

وی افزود: شیوه‌نامه اجرایی این برنامه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ابلاغ تا با همکاری فرمانداران در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زمینه حضور هنرمندان و گروه‌های فرهنگی و هنری را برای اجرای برنامه در مرکز استان فراهم کنند.

خودآموز برگزاری دهه فرهنگ و هنر این استان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های طراحی شده برشمرد و گفت: این برنامه به میمنت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و هنرمندان یکی از شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند.

معاون فرهنگی ارشاد ایلام یادآور شد: شعرخوانی، اجرای موسیقی، نمایش‌های کوتاه طنز و غیره، پخش کلیپ، فیلم کوتاه و معرفی شهرستان از جمله برنامه‌های دهه فرهنگ و هنر در این استان است.

وی ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی، آشنایی نسل جوان با پیشینه فرهنگی و هنری، تبادل خرده فرهنگ‌ها و تعامل بین اقوام و شکوفایی استعدادهای هنرمندان را از اهداف برگزاری این برنامه اعلام و عنوان کرد: هر شب یکی از مدیران یا مسئولان ارشد استان بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به منظور سخنرانی و عرض خیرمقدم به میهمانان در برنامه حضور می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار