فرمانده انتظامی ایوان از دستگیری زوج جوان فروشنده مواد مخدر و کشف مقادیری ماده مخدر صنعتی از آنها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 23 January 2016
فرمانده انتظامی ایوان از دستگیری زوج جوان فروشنده مواد مخدر و کشف مقادیری ماده مخدر صنعتی از آنها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نابناک ایلام؛ سرهنگ شهرام امیریان گفت: در پی اطلاع مبنی بر اینکه زوج جوانی منزل مسکونی خود را به محل توزیع و فروش مواد مخدر صنعتی تبدیل کرده اند، موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل سکونت این زوج، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه این زوج شدند.
سرهنگ امیریان با بیان اینکه متهم و همسر وی با اطلاع از حضور ماموران از محل متواری و قصد امحای مواد مخدر را داشتند، تاکید کرد: در یک عملیات موفق پلیسی این زوج دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط کردند
وی یادآور شد: این زوج جوان خودرو شخصی خود را به آژانس مواد مخدر تبدیل کرده و مواد را به درب منزل مصرف کنندگان برده و توزیع می کردند.
فرمانده انتظامی ایوان اضافه کرد: پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.
سرهنگ امیریان افزود: متاسفانه گرایش به مصرف مواد مخدر و تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف در بین جوانان ، خطر توسعه و فراگیر شدن این بلای خانمان سوز را به یک حقیقت تلخ اجتماعی تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه دستگیری این خانواده توزیع کننده مواد مخدر موجی از رضایتمندی اهالی محل را بدنبال داشت، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار