کد خبر: ۱۶۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 20 January 2016

سه سال پس از پارکینگ شدن تنها سینمای ایلام، سینما فرهنگ به‌طور رسمی فعالیت خود را به ‌عنوان جایگزینی برای علاقه‌مندان هنر هفتم آغاز کرد.

به گزارش تابناک ایلام، این سینما که اکران‌های آن در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ارشاد شهرستان ایلام انجام می‌گیرد، با اکران فیلم شاهزاده روم اولین تسکین‌های دوستداران سینما را به همراه داشت.

دفتر ایلام انجمن سینمای جوان و بخش خصوصی از همکاران اداره فرهنگ و ارشاد استان ایلام در این موضوع کلان فرهنگی هستند.

«محمد حاجیان» نماینده انجمن سینمای جوانان ایران به خبرنگار ایسنا گفت: با وجود تبلیغات محدود، اولین اکران با استقبال خوب همشهریان مواجه شده و این نوید خوبی برای سینما در ایلام است، جا دارد از شهرداری و پرسنل اداره ارشاد شهرستان بابت همکاری‌های بی‌شائبه‌شان در فراهم کردن این بستر تشکر کنم.

سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ارشاد که به‌عنوان محل این نمایش‌ها استفاده می‌شود با تجهیزات مدرن پخش فیلم و محیطی مناسب جهت خانواده ظرفیت گنجایش ۲۲۰ نفر را داراست.

«سجاد ذوالفقاری» مجری بخش خصوصی سینما فرهنگ ایلام به خبرنگار ایسنا گفت: سعی داریم پا به ‌پای سینماهای پایتخت، فیلم‌های روز و پربیننده را به‌ صورت هفتگی در سالن اکران کنیم. چنانچه دوستداران سینما از این حرکت بزرگ استقبال کنند، حتی می‌توانیم دو فیلم مختلف را در هفته بنمایش بگذاریم.

وی افزود: چشم یاری ما به مردم دوستدار هنر است که سبب شوند با آشتی دوباره مردم و سینما در ایلام، اکران فیلم‌های سینما فرهنگ را بدون وقفه ادامه دهیم.

در اکران نخستین فیلم، در دو نوبت صبح ویژه مدارس و بعدازظهر جهت عموم مردم، فیلم به نمایش درآمد. امید است با راه‌اندازی این سینما بخش بزرگی از خلأ وجود سرگرمی‌های مفید برای جوانان و خانواده‌ها و همچنین عطش دوستداران سینما در استان، برطرف شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت فیلم‌ها می‌توانند همه‌روزه به گیشه حاضر در مجتمع و یا مراکز فروش بلیت در سطح شهر مراجعه کنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار