رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در 22 ماه گذشته موردی از مرگ‌ومیر مادران باردار نداشتیم.
کد خبر: ۱۶۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 18 January 2016
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در 22 ماه گذشته موردی از مرگ‌ومیر مادران باردار نداشتیم.

به گزارش تابناک ایلام؛"علی دلپیشه"اظهار کرد: در دانشگاه‌های علوم پزشکی اگرچه بحث درمان از وجه بارزتری برخوردار است اما همان حوزه درمان قائم به آموزش است، چون تأمین نیروی انسانی متخصص برای حوزه درمان در سایه آموزش ممکن خواهد بود.

دل‌پیشه با بیان این‌که در دو سال گذشته بزرگ‌ترین تحول بهداشت و درمان در کشور رخ داد، خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز جامعه به خدمات حوزه بهداشت و درمان و هزینه‌های سرسام‌آور آن، دولت تدبیر و امید اقدام به اجرای طرح تحول نظام سلامت به‌واسطه تلاش‌ها و اهتمام دلسوزانه و متعهدانه وزیر بهداشت کرد که در این مدت رضایت‌مندی بیش از 80 درصدی مردم را به همراه داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان این‌که اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفق‌ترین عرصه‌ها و تلاش‌های دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از نقاط قوت و ارزنده دولت تدبیر و امید است که خدمات بی‌نظیری در حوزه بهداشت و درمان را به مردم ارائه کرده که در دوران قبل و بعد از انقلاب نظیر ندارد.

وی با اشاره به این‌که در استان ایلام در 22 ماه گذشته هیچ‌ موردی از مرگ‌ومیر مادران باردار به وقوع نپیوسته است، خاطرنشان کرد: این مهم به‌عنوان یک افتخار برای دانشگاه در سطح استان و کشور محسوب می‌شود و این حوزه نیازمند اجرای طرح و برنامه‌ای جامع و هدفمند است تا مسیر آموزش و پژوهش در مسیر اصلی و مطابق انتظار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حوزه آموزش خوشبختانه در مبحث تحصیلات تکمیلی و افزایش دانشجو و هیئت‌علمی به‌ویژه در حوزه دندانپزشکی و جذب دستیار در رشته‌های داخلی و اطفال موفق عمل کرده است./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار