صحبتهای علم الهدی امام جمعه مشهد در جمع خبرنگاران
امام جمعه مشهد در دفاع خود از حمله کنندگان به مطهری افزود:آنها افراد متدین و ارزشمدار هستند.همچنین در بخش دیگری از صحبتهایش از برهم زنندگان کنسرتها در شهرهای مختلف حمایت کرد.
کد خبر: ۱۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 23 March 2015
به گزارش تابناک فارس،علم الهدی ضمن نا صحیح خواندن برخورد با مطهری گفت:«نباید مسئولان اعم از رییس جمهور و غیره علیه این افراد اینچنین واکنش نشان دهند بلکه انتقاد خود را به صورت مطلوب بیان کنند.»

همچنین ادامه داد:افرادی که با مطهری نماینده مجلس برخورد کردند اراذل و اوباش نبودند. همین مردم ارزشمدار بودند که وظیفه خود دیدند با یک عنصر غیرارزشی و منحرف برخورد کنند". در حاليكه علي مطهری حمله‌کنندگان به خود را با اسلام‌گرایان افراطی داعش مقایسه کرده و آنها را فرومایه و "داعش وطنی" خوانده است؛ امام جمعه مشهد می‌گوید این افراد نیروهای متدینی بوده‌اند که "پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند"! اين در حاليست كه رئیس جمهور، این افراد را "اوباش" خوانده و از وزیر کشور خواسته آنها و حامیان‌شان را شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کند.

دفاع از برهم‌زنندگان کنسرت
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از اظهاراتش از حرکت عده ای که در برخی از شهرها با حمایت نیروهای بسیج و انصار حزب‌الله مانع برگزاری کنسرت‌های موسیقی شده‌اند حمایت کرد و آنها را در ردیف حمله‌کنندگان به مطهری قرار داد. علم‌الهدی گفت: «اگر مردم با کنسرت مبتذلی برخورد کردند مسئولان در عواقب آن مسئول هستند چون مردم در مقابل مسائل مغایر ارزش‌های اعتقادی و انقلابی ایستادگی می‌کنند.»
البته مسئولان برخی کنسرتهایی که در ماههای گذشته لغو شده را دغدغه‌ها و مخالفت‌های امام جمعه عنوان کرده اند.
امام جمعه مشهد ماه گذشته کنسرت موسیقی را "بی‌بند و باری و مطرب‌بازی" خواند و با این ادعا که تمام شهر مشهد "حرم امام رضا" است با برگزاری برنامه‌های موسیقی در این شهر مخالفت کرد.
علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعتراف کرد که از مسئولان استان خواسته در مشهد کنسرت موسیقی برگزار نشود. او در عین حال مدعی شد که درخواست او "در حد ارائه نظر و پیشنهاد" بوده و گفت: «نباید در عرصه فضای مجازی دولت را موافق و امام جمعه مشهد را مخالف کنسرت نشان داد بلکه بایستی مطالب به‌طور کامل بیان شود.»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
قضیه شیراز از کل ایران سواست اینجا توسط نیروهای خودسر اداره می شود ودولت مرکزی قادر به مقابله با انها نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار