سرپرست دبیری گروه دابل فول‌کنتاکت فدراسیون ورزش‌های رزمی؛
سرپرست دبیری گروه دابل فول‌کنتاکت فدراسیون ورزش‌های رزمی از فعال شدن این رشته ورزشی در غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 08 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، سرپرست دبیری گروه دابل فول‌کنتاکت فدراسیون ورزش‌های رزمی از فعال شدن این رشته ورزشی در غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه خبر داد.

هدایت فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سبک جهانی دابل فول‌کنتاکت زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران فعال است.

فتحی با اشاره به اینکه استاد محمدرضا یوسفی بنیان‌گذار سبک و نماینده جهانی سبک در قاره آسیا است، ادامه داد: این رشته ورزشی در اغلب استان‌ها فعال است و به‌دنبال دایر کردن آن در غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای فعال شدن این رشته در پایه‌های نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش زنان و مردان انجام شده، گفت: در حال حاضر به‌دنبال شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی هستیم.

سرپرست دبیری گروه دابل فول‌کنتاکت فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: آموزش در این رشته ورزشی به‌صورت جدی دنبال می‌شود و با برگزاری مسابقات استانی، کشوری و انتخابی تیم ملی حضور پرقدرتی در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

فتحی با تاکید بر فعال شدن این رشته ورزشی رزمی در استان کرمانشاه، بیان داشت: این اقدام منجر به گسترش هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان‌های هم‌جوار (ایلام، لرستان، همدان و کردستان) خواهد شد.

این مسئول به برنامه‌ریزی در سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اشاره کرد و متذکر شد: شناسایی مربیان آموزش‌دیده در این رشته ورزشی و آموزش افراد جدید از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدت است.

به گفته سرپرست دبیری گروه دابل فول‌کنتاکت فدراسیون ورزش‌های رزمی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح داوری و کمیته مربیان از جمله برنامه‌های میان‌مدت است.

وی گسترش رشته ورزشی رزمی دابل فول‌کنتاکت در سطح کشور و برگزاری منظم و مستمر مسابقات باشگاهی، کشوری و انتخابی تیم ملی را از جمله برنامه‌های بلندمدت بیان کرد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار