رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان خواست با توجه به بارش برف در جاده های کوهستانی بویژه گردنه های برفگیر ضمن رعایت سرعت مطمئنه با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
کد خبر: ۱۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 02 January 2016
 رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان خواست با توجه به بارش برف در جاده های کوهستانی بویژه گردنه های برفگیر ضمن رعایت سرعت مطمئنه با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری روز شنبه گفت: بارش برف از گردنه های قلاجه، کبیرکوه و قلندر گزارش شده و مه صبحگاهی نیز در این مسیرها مشاهده می شود.
وی افزود: با حضور عوامل راهداری، ماسه و نمک پاشی در این جاده ها انجام و هم اکنون تردد وسایل نقلیه بدون مشکل خاصی در جریان است ولی به رانندگان توصیه می کنیم با ماموران پلیس راه و راهداری همکاری کنند.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در طول 24 ساعت گذشته با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان هیچگونه حادثه منجر به فوت و جرح خاصی در جاده هخای مواصلاتی این استان گزارش نشده است.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: جاده های ارتباطی با توجه به بارش برف لغزنده هستند لذا رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر را دارند، باید برای حرکت در این مسیرها از زنجیر چرخ استفاده کنند در غیر این صورت پلیس از ادامه حرکت آنها جلوگیری می کند. 
رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتی الامکان مقداری ذخیره آب و مواد غذایی به همراه داشته باشند. 
سرهنگ ناصری افزود: نیروهای پلیس راه با حضور در نقاط حساس بویژه گردنه های برف گیر از تردد خودروهایی که به امکانات ایمنی بویژه زنجیر چرخ مجهز نباشند، جلوگیری خواهند کرد، پس رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری شود./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار