مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از خریداری هشت میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیزات آموزشی، کلاسی و اداری برای مدارس این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 01 January 2016
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از خریداری هشت میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیزات آموزشی، کلاسی و اداری برای مدارس این استان خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام، سعید هژبری در گفت وگویی اظهار کرد: اعتبار خرید این تجهیزات از محل اعتبارهای ملی و استانی تامین شد و این تجهیزات خریداری و در اختیار مدارس مناطق مختلف روستایی و شهری استان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با خریداری این تجهیزات بخشی از نیازهای مدارس تامین شده است، افزود: تا پایان سال بخش دیگری از نیازهای آموزشی مدارس استان تامین و تجهیزات جدیدتری خریداری و بین مدارس استان توزیع خواهد شد.
هژبری تاکید کرد: با این وجود ولی وضعیت تجهیزات فضاهای آموزشی این استان که بیش از یک هزار و 300 فضا بود نامطلوب و نیازمند خریداری تجهیزات اداری، کلاسی و آموزشی جدید است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: امکانات و تجهیزات کنونی در مدارس این استان نامطلوب و اگر چه اقدام هایی برای تعمیر و تجهیز مدارس استان انجام گرفته است ولی اینها جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نیست.
وی ادامه داد: به علت محدودیت های اعتباری، تاکنون اقدام چشمگیر و اساسی برای تجهیز و تعمیر مدارس این استان انجام نشد و در این زمینه کمبود وجود دارد.
هژبری تاکید کرد: تاکنون اعتبارهای جزیی در این زمینه هزینه شده و اجرای اقدام های مطلوب در این بخش ها نیازمند اختصاص اعتبارهای میلیاردی است.
وی اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و تعمیر مدارس این استان را بیش از 160 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم در این بخش بتوانیم از کمک های خیران بیشتر بهره مند شویم.
وی عمده نیاز تجهیزات مدارس این استان را در زمینه های فناوری اطلاعات، آزمایشگاهی و کارگاهی برشمرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار