رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت:
حجت شاکیان روز گذشته اظهار داشت: مسابقات کاراته ویژه بانوان استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات کاراته بانوان ایلام شناخته شدند.

حجت شاکیان روز گذشته اظهار داشت: مسابقات کاراته ویژه بانوان استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در ایلام برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: این مسابقات در محل سالن شهدای قلاویزان با هدف انتخاب نفرات برتر استان برپا شد و در نهایت نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.

وی ادامه داد: افراد برتر این دوره از رقابت‌ها برای شرکت در مسابقات انتخابی عضویت در تیم ملی به فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی معرفی می‌شوند که امیدواریم در آن مسابقات نیز که به زودی زمان و مکان آن اعلام می‌شود استان ایلام خوش بدرخشد.

این مسئول اضافه کرد: بهاره کاوه، نگین التونی، تارا محمدیاری، پریسا رسولی، مهسا قربانی، طاهره هادی، نازنین فاطم، حدیث عزیزی، نازنین همتی، کوثر غلام‌حسینی، فاطمه فکوری، رضوان دلفانی و پرسیا رسولی توانستند در دره‌های سنی مختلف عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

شاکیان تصریح کرد: این هیئت ورزشی تمام توان خود را صرف شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی استان ایلام در رشته کاراته کرده و در این راستا برنامه‌ریزی لازم را داشته است.

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون نیز نتایج مطلوبی در این رشته ورزشی حاصل شده که جا دارد از ورزشکاران، مربیان و همه دست‌اندرکاران این هیئت ورزشی تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: هیئت کاراته استان ایلام با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود استان تمام ظرفیت و توان خود را به کار گرفته تا این رشته ورزشی موفق و در میادین ورزشی خوش بدرخشد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار