مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی و تداوم بارندگی ها در استان، ازهمه واحد های تولید آرد خواسته شده که آرد یک هفته واحد های نانوایی استان را قبل از دوشنبه تامین کنند.
کد خبر: ۱۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 31 October 2015
به گزارش سایت تابناک ایلام، کامران سلیمان پور اظهار کرد: موجودی آرد کارخانه های تولید آرد استان در وضعیت مناسبی است و استان در این زمینه مشکل خاصی ندارد و آرد مورد نیاز و مازاد همه واحد های نانوایی سطح استان تا قبل از دوشنبه به آنها تحویل داده می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر به غیر از 2 واحد نانوایی که دچار آبگرفتگی شده اند، همه نانوایی های سطح شهر فعال و مشغول پخت نان هستند و گشت های نظارتی عملکرد این واحد ها را از نظر کم و گران فروشی و دیگر تخلف ها مورد نظارت و بازرسی قرار می دهند.
وی با اعلام اینکه این 2 واحد نیز تا پایان هفته به مدار تولید باز می گردند، افزود: البته تعداد 15 واحد نانوایی در برخی از مناطق خسارت دیده و پرتردد به صورت شیفتی تا ساعات پایانی شب اقدام به پخت نان می کنند.
سلیمان پور با ذکر این نکته که علی رقم بارش های سنگین هفته گذشته، هیچ کدام از تاسیسات و سیلوهای ذخیره گندم و کارخانه های آرد سازی استان دچار خسارت نشده اند، گفت: در استان هشت واحد سیلو وجود دارد که میزان گندم ذخیره شده این واحد ها 200 هزارتن است.
بارش 324 میلی متری باران در روزهای گذشته باعث وقوع سیل در ایلام شد.
در اثر این حادثه بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیسات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.
به گفته مسوولان ایلام، سیلاب باعث وارد آمدن بیش از شش هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف زیربنایی از جمله راه، آب، برق، کشاورزی، منازل مسکونی، واحدهای تجاری و آموزشی استان شده است./ ز
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار