کد خبر: ۱۱۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 27 October 2015
مدیر کل فناوری اطلاعات ایلام گفت: جهت دسترسی بیشتر زائرین از سرویس های ارتباطی، رومینگ بین اپراتوری در شهرستان مهران به صورت صددرصد فعال می شود.
"رضا حسن بیگی"، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام  اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تهیه پکیج کامل ارتباطی شهرستان مهران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت سرویس دهی مناسب به زائرین اربعین حسینی و نیز با توجه به مساعدت لازم وزارتخانه، اپراتورها و شرکت های زیرمجموعه بسترهای لازم فراهم گردیده است.
وی گفت: در همین زمینه شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به تأمین واگذاری یک STM1 پهنای باند دیتا مورد نیاز شرکت ایرانسل جهت سرویس دهی مناسب به زائرین در شهرستان مهران اقدام کرده است.
این مسئول افزود: اپراتور ایرانسل علاوه بر افزایش دو برابری ظرفیت نسبت به تامین چهارBTS سیار و راه اندازی نسل سومG3در شهر مهران نموده است .
حسن بیگی ادامه داد: شرکت رایتل علاوه بر نصب و راه اندازی دو سایت BTS در شهر مهران و بازارچه مرزی ، نسبت به فعال سازی اینترنت WiFi از پایانه مرزی تا خروجی مرز به سمت عراق نموده و علاوه بر آن نسل سومG3 راه اندازی کرده است .
مدیر کل ارتباطات زیرساخت ایلام بیان کرد: یکSTM1 پهنای باند دیتا مورد نیاز شرکت مخابرات استان جهت سرویس دهی مناسب به زائرین اربعین حسینی توسط این شرکت تأمین و واگذاری شده است.
وی گفت: شرکت مخابرات و ارتباطات سیار نسبت به افزایش ظرفیت 10 سایت در شهرستان مهران و پوشش جاده ای اقدام کرده و مقرر گردیده قبل از اربعین حسینی نسل سوم همراه اول G3 را نیز فعال نمایند .
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار باجه پست بانک در پایانه مرزی خدمات و سرویس دهی بانکی در ایام اربعین بصورت 24 ساعته انجام خواهد شد.
حسن بیگی عنوان کرد: جهت رفاه حال زائرین در روز اربعین استقرار نیرو و تجهیزات شرکت پست جهت جابجایی بار زائرین در پایانه مرزی مهران انجام خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به تامین فضا و پاور در ایستگاه های زیرساختی استان جهت نصب تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی (فوریت های پزشکی 115) جهت خدمات رسانی مناسب به زائرین اقدام نموده است.
مدیر کل ارتباطات زیرساخت ایلام اشاره کرد: همچنین جهت پوشش خبری و تصویری در ایام اربعین شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به تامین نیازهای صدا و سیمای مرکز ایلام در ایستگاه های ارتباطی زیرساخت اقدام نموده است.
وی افزود: جهت دسترسی بیشتر زائرین از سرویس های ارتباطی، رومینگ بین اپراتوری در شهرستان مهران به صورت صددرصد فعال می باشد.
این مسئول گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای ارائه سرویس هرچه بهتر و مناسب تر به زائرین عزیز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت های زیرمجموعه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت .
 
منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار