کد خبر: ۱۱۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 19 October 2015

به گزارش تابناک ایلام ، "علی بیرانوند"، مدیر کل آموزش و پرورش ایلام، در نشست شورای ورزش با تسلیت ایام حزن انگیز محرم حسینی (ع) گفت: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یک دستور العمل وزارتی است و هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط، شادابی، پویایی و تحرک بیشتر میان دانش‌آموزان با نظارت و به میدان آمدن معلمان و اولیاء دانش‌آموزان است.

وی اظهار کرد:  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از حلقه های توجه به ورزش مدارس است در همین راستا در نظر داریم دانش‌آموزان گرایش بیشتری به ورزش پیدا کنند و این امر سبب شود فرزندان ما از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: مربیان تربیت بدنی باید زمینه های مختلفی را برای حضور دانش آموزان به ویژه دختران فراهم کنند و برای اجرای این برنامه تاثیر گذار به زیر ساخت های ورزش دختران در استان توجه بیشتری شود .

وی گفت: باید تنها 30 درصد از مدارس استان  در این طرح حضور داشته باشند اما تمام مدارس در شهرستان ها و مناطق تابعه  برای برگزاری این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیرانوند بیان کرد: اجرای این طرح در مدارس به عهده مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی است و ما سعی کردیم این مسابقات در رشته‌های درون آموزشگاهی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون و در مقطع ابتدایی به صورت بازی‌های بومی محلی و رشته‌های ژیمناستیک، شنا، دوومیدانی و طناب‌زنی در دو بخش پسران و دختران برگزار شود.

منبع:روشنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار