رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام بیان داشت : از محل مجوزهای ابلاغ شده از طریق برگزاری ۶ آزمون استخدامی فراگیر و مانده مجوزهای باقی مانده از سال گذشته یک هزار و ۱۱۸ نفر در دستگاه های اجرایی مختلف استان جذب شده اند.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 19 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ دوست محمدی افزود : بر این اساس ۲۱۴ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۱۳ نفر در آزمون استخدامی بانک ملی، چهار نفر در آزمون استخدامی وزارت نفت، ۶۶۹ نفر در آزمون استخدامی علوم پزشکی، ۴۴ نفر در دهمین آزمون فراگیر استخدامی، ۱۷۴ نفر در آزمون ویژه دبیران و هنرآموزان در استان جذب شده اند.

وی گفت : در حال حاضر سه هزار و ۶۰۶ نفر در رده های مختلف مدیریتی بر اساس تعدیلات مدیریتی در سال گذشته در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار هستند که از این تعداد شاهد ۹۷۷ تغییر مدیریتی در سطح استان بوده ایم.

دوست محمدی ادامه داد :  صدور مجوز استخدام بر اساس نیازهای واقعی ادارات و دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.

وی مطرح کرد : عملکرد دستگاه های اجرایی استان ایلام سال گذشته توسط ۲۱ ارزیاب از طریق نهادهای متولی مورد ارزیابی قرار گرفته است که بر این اساس شاخص های عمومی دستگاه های اجرایی ۶۵ درصد و شاخص های اقتصادی ۸۸ درصد محقق شده و در مجموع ۷۷ درصد تحقق عمکلرد در دستگاه های اجرایی احصا شده است.

دوست محمدی خاطرنشان کرد :  اطلاع رسانی و تبیین، ارتقای بهره وری، بهبود تحول سازمانی، سهولت در دسترسی به خدمات دستگاه های اجرایی، شایسته سالاری و توانمند سازی مدیران و شفاف سازی از جمله محورهای شاخص های عمومی ارزیابی دستگاه های اجرایی استان بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار