دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تا پایان روز سوم، ثبت نام ۲۲ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 22 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشید زرگوش  اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و هفت نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران است.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته ثبت نام قطعی ۱۴ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی شده بود، افزود: روز گذشته شنبه نیز تا ساعت ۱۸ هشت نفر ثبت نام خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه ثبت نام قطعی متقاضیان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا سوم آبان ماه ادامه دارد، ابراز کرد: نحوه ثبت نام قطعی متقاضیان، به صورت الکترونیکی و از طریق ورود به سامانه وزارت کشور است.

زرگوش با تاکید بر اینکه افرادی که در مرحله پیش ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده اند می توانند در این مرحله ثبت نام کنند، گفت: در مرحله پیش ثبت نام ۳۴۸ نفر کد رهگیری دریافت کردند که از این تعداد ۲۶۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و و ۸۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار