همزمان با هفته دولت:
همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام، تعداد ۱۰ پروژه برق رسانی در شهرستان ایوان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 26 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر عامل شرکت برق ایلام در این آیین، گفت: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه می شود.

ولی اله ناصری افزود: از این تعداد ۶ پروژه افتتاح و ۴ طرح نیز کلنگ زنی شده است.

وی از جمله این پروژه ها را اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای ویله با اعتبار نه هزار و ۵٠٠ میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای شیره چغا با اعتبار ۱۲ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای ماژین علیا با اعتبار ۷ هزار میلیون ریال و اصلاح و بهسازی شبکه برق روستای کله جوب با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام بیان کرد: همچنین تامین برق روستای سانیری با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال ، تبدیل ۶کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر ایوان با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال، تامین برق روستای چفته با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال، اصلاح و بهسازی شبکه برق املاک زرنه با اعتبار ۶هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث ۲ دستگاه ترانس داخل شهر ایوان با اعتبار ۸هزار میلیون ریال از دیگر پروژه های شهرستان است.

شهرستان ایوان ۶۰ هزار نفر جمعیت ۳٠ هزار مشترک برق دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار