معاون شهردار منطقه پنج تهران؛
معاون شهردار منطقه پنج تهران اظهار داشت : ۴۰۰ نفر نیروی خدمات شهری از شهرداری منطقه پنج تهران به مهران جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 14 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی مرادی در دیدار با معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت : شهرداری منطقه پنج تهران در پیاده روی امسال اربعین، نظافت بخشی هایی از مسیر تردد زائران در مرز مهران را بر عهده دارد.

وی افزود :  نیروهای خدمات رسان این شهرداری تا پایان این ایام اربعین خدمت رسانی مطلوبی به زائران حسینی در مرز مهران داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز بیان داشت : برای اربعین امسال نیروهای شهرداری های مناطق پنج و ۱۱ تهران، کرج، ساری، مرکزی و قزوین مسئولیت خدمات رسانی از شهر مهران و پل زائر تا پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی برعهده خواهند داشت و زباله های جمع آوری شده با ماشین های مخصوص به محل دپو تعیین شده منتقل می شود.

هژبری ادامه داد :  حضور بموقع و تنظیم شیفت بندی نیروهای شهرداری ها به همراه تجهیزات، امکان نظافت مکان های یاد شده آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می شود، را فراهم سازند.

وی گفت : تیم های شهرداری ها باید تا پایان روز اربعین خدمات رسانی به زائران را ادامه دهند و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش هایی که مسئولیت نظافت آن را برعهده دارند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار