رئیس امور کالا شرکت پالایش گاز ایلام از خرید 202 قلم کالای مورد نیاز این شرکت تولید کارخانه های داخلی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 21 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ منوچهرکرمیان  افزود :  از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور حمایت از تولید و تحقق شعار سال شرکت گاز استان ایلام اقدام به خرید تعداد ۲٠۲ قلم کالای با کیفیت تولید داخل در زمینه های مختلف برق، ابزار دقیق، مواد شیمیایی و تجهیزات اداری با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۲۰میلیارد ریال کرده است.

وی  گفت : همچنین در این راستا و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، در مدت زمان یاد شده شرکت گاز استان ایلام تعداد ۳۲ شرکت تولیدی داخلی را شناسایی کرده است که بیشتر خریدهای این شرکت از این تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

کریمیان ادامه داد :  این واحد در طول سه ماهه اول سال جاری چهار مورد اقلام ضایعاتی به ارزش ۸۵ میلیارد ریال از طریق مزایده عمومی به فروش رسانده است.

وی گفت :  به منظور جلوگیری از توقف تولید، کارکنان انبار این واحد ضمن نگهداری تجهیزات مورد نیاز تولید بر اساس استانداردها و دستورالعمل های مربوطه بصورت شبانه روزی در کنار واحدهای فرایندی حضور مستمر داشته و با تحویل ۵۷۹ قلم به بخش های مختلف شرکت، خدمت شایانی در راستای پایداری تولید ارئه کرده اند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار