رییس بیمارستان دامپزشکی ایلام:
رییس بیمارستان دامپزشکی ایلام گفت: در صورت موافقت سازمان حفاظت محیط زیست و صدور مجوز، واحد تاکسیدرمی در این بیمارستان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 14 October 2015
رییس بیمارستان دامپزشکی ایلام گفت: در صورت موافقت سازمان حفاظت محیط زیست و صدور مجوز، واحد تاکسیدرمی در این بیمارستان راه اندازی می شود.
دکتر محمود رشنوادی روز چهارشنبه اظهار کرد: رایزنی و پیگیری لازم برای اخذ مجوز راه اندازی واحد تاکسیدرمی در این بیمارستان از سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است.

وی گفت: همه تجهیزات، امکانات، مواد اولیه و نیز نیروی آموزش دیده و متخصص در امر دانش تکاسیدرمی در این بیمارستان فراهم است.
وی ادامه داد: راه اندازی این واحد در استان می تواند تا حدود زیادی به ماندگاری وحوش کمک کند و محلی برای پژوهش و تحقیق دانشجویان و کارشناسان حوزه های علوم طبیعی و وحوش نیز باشد.
رشنوادی افزود: با راه اندازی این واحد، امکان نگهداری از وحوشی که به هر علت از جمله تصادف، بیماری و شکار غیر مجاز جان خود را از دست داده اند را فراهم می سازد.
وی تاکید کرد: این محل همچنین توان تکمیل و تغذیه موزه حیات وحش تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان را نیز دارد.
وی یادآور شد: مردم عادی نیز می توانند با قیمت نازلی نسبت به تاکسدرمی حیوانات خانگی مورد علاقه خود اقدام کنند.
رشنوادی گفت: بدنبال قراردادی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام هستیم تا بر اساس آن نسبت به مداوا و تاکسیدرمی وحوش همکاری داشته باشیم./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار