حضور در مسابقات المپیک ریو:
ورزشکار ایلامی عضو تیم ملی راگبی کشورمان بار دیگر به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 14 October 2015
ورزشکار ایلامی عضو تیم ملی راگبی کشورمان بار دیگر به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش تابناک ایلام، افشین سراجی ورزشکار اهل شهرستان بدره استان ایلام که هم اکنون در تیم راگبی سازمان آتش نشانی تهران عضویت دارد و قبلا نیز عضو تیم ملی راگبی ساحلی کشور بوده اخیرا به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات المپیک رنو دعوت شده است.
این ورزشکار ایلامی در همین ارتباط گفت: کادر فنی تیم ملی در تازه ترین فراخوان اعضای تیم ملی راگبی از وی به همراه چند نفر دیگر شامل سروش کجباف ، عباس منوچهری ، محسن مهدوی پویا و محمد حسین اردستانی به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
وی افزود: بعد از برگزاری این اردو که در آبانماه در کشور هنگ کنگ بر گزار میگردد در نهایت بهترین‌های راگبی ایران راهی‌ مسابقات انتخابی المپیک ریو اعزام خواهند شد.
افشین سراجی ادامه داد: برای راهیابی تیم راگبی ایران به المپیک ریو تیم کشورمان باید با تیمهای هنگ کنگ، ژاپن و کره جنوبی که رقیبان اصلی ما هستند رقابت کند.
عضویت افشین سراجی در تیم ملی راگبی ساحلی کشور
به گزارش تابناک ایلام این ورزشکار ایلامی هم اکنون عضو تیم باشگاه ستارگان تهران بوده و سال گذشته در لیگ 15 نفره مقام اول و نیز در لیگ 7 نفره مقام سوم لیگ برتر کشور را به دست آورد.
افشین سراجی که قبلا نیز عضو تیم ملی راگبی ساحلی کشور بوده چندی پیش نیز در مسابقات جهانی راگبی ساحلی در کشور ایتالیا برای کشور افتخار آفرینی کرد.
وی در این مسابقات که با حضور 12 تیم در شهر ونیز کشورایتالیا برگزار شد پس از رقابت با ورزشکارانی از کشورهای اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، فیجی و تونگو توانستند مقام پنجمی جهان را کسب کنند./پ

منبع:كردپرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار