استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام اظهار داشت : حل مشکلات پتروشیمی نه تنها دغدغه کارگران این مجموعه بلکه دغدغه همه مسوولان استانی، مردم استان و دهلران است.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 14 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : در این دولت پیشرفتپتروشیمی دهلران به ۵۰ درصد رسید که نشان دهنده کار جهادی در راستای تکمیل این مجموعه است.

وی گفت :  بصورت تلفنی با حمیدی مدیرعامل پتروشیمی دهلران برای رفع دغدغه عزیزان تماس برقرار شد و مشکلی که در ارتباط با بیکار شدن جمعی از پرسنل زحمت کش و کارگران این مجموعه مطرح بود، با وی در میان گذاشته شد

بهرام نیا ادامه داد : در نهایت سعی و تلاش بر بازگشت کارگران است، اگر عده ای به هر دلیلی امکان جذب آنها فعلا فراهم نباشد حقوق و مزایای آنها پرداخت شود و این موضوع نیز باید مقطعی باشد و به کار خود برگردند.

وی گفت :  پیگیری ها از سه روز پیش و از طریق تماس با عبدالحسین بیات، مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت و حمیدی مدیرعامل پروژه پتروشیمی دهلران انجام و قول دادند مشکل حل شود، اما با توجه به نگرانی های کارگران، شخصا به پروژه آمدم و بی شک پیگیر مشکلات هستم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  هفته آینده از طریق معاون اول رئیس جمهور یا وزیر کشور رفع مشکل پتروشیمی دهلران را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد :  مسایل توسعه ای و مدیریتی را در نظر داریم و به فکر ایجاد صنایع پائین دستی پتروشیمی هستیم و در استان ایلام اگر ظرفیت های نفت و گاز را بالفعل کنیم، توان پارس غربی را داریم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار