معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود : با احتساب پارکینگ شماره ۱ و 2 اربعین گنجایش بیش از ۸۰ هزار خودرو در این پارکینگ‌ها فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 07 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری افزود : برای خدمات بهداشتی محوطه پارکینگ‌های شماره یک و شماره ۲ اربعین، تعداد ۱۵۲ چشمه بهداشتی و حمام، دو نمازخانه ۳۰۰ مترمربع تسطیح و آماده‌سازی، اجرای معابر و لاین‌بندی، محصور کردن با دیوار پیش ساخته و روشنایی مناسب در نظر گرفته شده است.

وی گفت :  ترانشه و احداث پل گنجانچم از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار زیرساخت اربعین هستند که در ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسند.

هژبری ادامه داد : برای ایام اربعین تونل‌های شماره یک و ۲ با اتمام راه دسترسی به این تونل‌ها و با احداث دودهنه پل در این مسیر، زیر بار ترافیک بروند و در این راستا فعالیت خوبی انجام شده است.

وی مطرح کرد :  ۴۵ روز مانده به اربعین و طی این روز‌ها باید کار‌ها با جدیت ادامه داشته باشد و هرچه سریعتر به نتیجه برسند، زیرا در هنگام برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین حسینی زمانی برای انجام اقدامات مربوط به حوزه زیرساخت‌ها نیست.

هژبری اظهار کرد :  میزان موجودی سرویس بهداشتی با توجه به نیاز ما به این موضوع در سال گذشته در مرز نگران کننده بود که برای رفع این نیاز برای اربعین امسال احداث بیش از ۷۸۰ چشمه و سرویس بهداشتی و حمام در نظر گرفته شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار