مدیر ستاد دیه ایلام؛
مدیر ستاد دیه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ زندانی جرائم غیر عمد از زندان های ایلام با بدهی بیش از ۵۹۱ میلیارد ریال آزاد شده اند.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 05 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد بابایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از ۵ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال به صورت کمک های بلاعوض توسط ستاد دیه استان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین مبلغ ۱۱میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از طرف ستاد دیه کشور برای آزادی این تعداد زندانی هزینه شده است.

مدیر ستاد دیه ایلام عنوان کرد: میزان تسهیلات بانکی و صندوق تامین خسارت های بدنی ده میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال و از طریق اعسار بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال است.

وی مبلغ گذشت شاکی از زندانیان آزاد شده را بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال عنوان کرد.

بابایی عنوان کرد: روز گذشته ۱۱زندانی غیر عمد که چهار نفر این تعداد از طریق ارقاقات قانونی و بدهی آنها حدود یک میلیارد و سیصد میلیون بود از زندان های ایلام آزاد شدند.

وی یادآور شد: برای آزادی این تعداد زندانی مبلغ ۳۵۰میلیون کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در زمینه آزاد زندانیان جرائم غیر عمد که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، فعالیت دارد گفت: مردم، خیرین و.. می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاذ دیه استان ایلام واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار