در جریان سفر رئیس دانشگاه واسط عراق به استان ایلام و دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، افزایش همکاری های دوجانبه مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 01 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مازن حسن جاسم الحسنی، رئیس دانشگاه واسط عراق به منظور تعاملات علمی و بین المللی با هدف گسترش ارتباطات مشترک، از مجموعه و ظرفیت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام بازدید نمود.

جهانگیر عبدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به رئیس دانشگاه واسط عراق، بر ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه واسط عراق تاکید نمود و افزود: با توجه به اشتراکات دینی و فرهنگی بین استان های ایلام و واسط عراق؛ دانشگاه علوم پزشکی ایلام آمادگی دارد در تمام زمینه ها از جمله همکاریهای آموزشی و بهره گیزی از ظرفیت ها با دانشگاه واسط عراق همکاری نماید.

این مسئول ضمن دیدار با جهانگیر عبدی معاون آموزشی دانشگاه، روسای دانشکده های پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی، مدیران بخش های مختلف آموزش از جمله مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش و مدیر بین الملل معاونت آموزش؛ در خصوص مسائل و موضوعات مربوط به آموزش و ارتقاء سطح روابط دو دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مازن الحسنی رئیس دانشگاه واسط عراق ضمن ابراز خشنودی از روابط خوب دو کشور ایران و عراق و اشتراکات فرآوان موجود و همچنین روابط فی مابین دو دانشگاه و تشریح وضعیت و شرایط تحصیلی کشور عراق ، برای حضور بیشتر دانشجویان عراقی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز خرسندی کرد و افزود:دفتری هم در دانشگاه واسط عراق برای تعاملات علمی و حتی تبادل اساتید بین دانشگاه ایجاد خواهد شد.

گفتنی است که در این بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن ارائه گزارش هایی جداگانه از امکانات و فضاهای آموزشی دانشکده ها و مراکز آموزشی دانشگاه به دکتر الحسنی رئیس دانشگاه واسط عراق، خواستار همکاری علمی پژوهشی بیشتر شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار